×

افزایش ابر و بارندگی پراکنده در گیلان از عصر فردا

  • کد نوشته: 26111
  • ۱۳۹۶-۰۹-۱۹
  • 135 بازدید
  • ۰
  • سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان از افزایش ابر، وزش باد و بارندگی پراکنده در استان از عصر فردا (دوشنبه) خبر داد. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم مازیار غلامی روز یکشنبه بیان کرد: نقشه های هواشناسی نشان دهنده استقرار جوی پایدار طی امروز در منطقه است ولی از عصر […]

    افزایش ابر و بارندگی پراکنده در گیلان از عصر فردا
  • سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان از افزایش ابر، وزش باد و بارندگی پراکنده در استان از عصر فردا (دوشنبه) خبر داد.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم مازیار غلامی روز یکشنبه بیان کرد: نقشه های هواشناسی نشان دهنده استقرار جوی پایدار طی امروز در منطقه است ولی از عصر دوشنبه با گذر امواج کم و بیش ناپایدار تراز میانی جو، افزایش ابر و در بعضی نقاط بارش باران دور از انتظار نیست.

    وی آسمان امروز گیلان را صاف تا نیمه ابری، گاهی افزایش ابر و وزش باد عنوان و برای فردا نیز آسمان استان را صاف تا نیمه ابری با احتمال مه ، طی عصر و شب افزایش ابر، وزش باد (گاهی شدید) ، در بعضی نقاط بارندگی پیش بینی کرد.

    غلامی افزود: بیشینه دمای گیلان طی شبانه روز گذشته با ۱۷ درجه مربوط به لاهیجان و کمینه دما با صفر درجه مربوط به جیرنده و ماسوله بوده است.

    سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان بیشینه و کمینه دمای شهر رشت را نیز طی شبانه روز گذشته به ترتیب ۱۵ و سه درجه عنوان کرد

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=26111

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *