×

افزایش ابر و رگبار پراکنده در گیلان از عصر امروز

  • کد نوشته: 48276
  • ۱۳۹۸-۰۴-۳۱
  • 95 بازدید
  • ۰
  • سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان گفت که از عصر امروز (دوشنبه) شاهد وزش باد، افزایش ابر و در اواخر وقت رگبار پراکنده در استان خواهیم بود. به گزارش گیل و دیلم ،مازیار غلامی ظهر دوشنبه در گفت وگویی بیان داشت: از عصر امروز با نفوذ جریانات به نسبت ناپایدار شرایط […]

    افزایش ابر و رگبار پراکنده در گیلان از عصر امروز
  • سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان گفت که از عصر امروز (دوشنبه) شاهد وزش باد، افزایش ابر و در اواخر وقت رگبار پراکنده در استان خواهیم بود.

    به گزارش گیل و دیلم ،مازیار غلامی ظهر دوشنبه در گفت وگویی بیان داشت: از عصر امروز با نفوذ جریانات به نسبت ناپایدار شرایط برای افزایش ابر و وزش باد مهیا می شود.

    وی آسمان امروز گیلان را صاف تا قسمتی ابری، گاهی افزایش ابر و وزش باد، اواخر وقت رگبار پراکنده و احتمال رعدوبرق عنوان و برای فردا نیز آسمان استان را کمی تا نیمه ابری، گاهی افزایش ابر و وزش باد، رگبار باران و احتمال رعدوبرق پیش بینی کرد.

    وی بیشینه دمای گیلان طی فردا را با ۳۵ درجه مربوط به رودبار و کمینه دمای فردا را مربوط به ماسوله و جیرنده با ۱۸ درجه عنوان کرد.

    به گفته سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان، بیشینه دمای امروز رشت ۳۴ درجه و کمینه دمای فردای مرکز استان ۲۴ درجه خواهد بود.

    غلامی خاطرنشان کرد: بیشینه دمای امروز شهرهای بندرانزلی، لاهیجان و آستارا به ترتیب ۳۳، ۳۴ و ۳۴ درجه و کمینه دمای بندرانزلی ۲۵، لاهیجان ۲۱ و آستارا ۲۳ درجه خواهد بود.

    وی در توضیح وضعیت دریا طی امروز گفت: ارتفاع موج دریا بین ۱ / ‏‬ ۰ تا ۶ / ‏‬ ۰ متر، دمای آب ۳۰ درجه سلسیوس و شرایط برای شنا با احتیاط مناسب است.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=48276

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *