×

افزایش دما در گیلان از امروز

  • کد نوشته: 45993
  • ۱۳۹۸-۰۳-۰۱
  • 95 بازدید
  • ۰
  • سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان از کاهش ابر و روند افزایش دما در استان از امروز (چهارشنبه) خبر داد. به گزارش گیل و دیلم ،مازیار غلامی ظهر چهارشنبه در گفت وگویی بیان داشت: نقشه های هواشناسی نشان دهنده تضعیف سامانه پرفشار در منطقه است که بر این اساس کاهش ابر […]

    افزایش دما در گیلان از امروز
  • سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان از کاهش ابر و روند افزایش دما در استان از امروز (چهارشنبه) خبر داد.

    به گزارش گیل و دیلم ،مازیار غلامی ظهر چهارشنبه در گفت وگویی بیان داشت: نقشه های هواشناسی نشان دهنده تضعیف سامانه پرفشار در منطقه است که بر این اساس کاهش ابر و روند افزایش دما تا اوایل هفته آینده پیش بینی می شود.
    وی ادامه داد: طی این مدت گاهی با گذر جریانات کم و بیش ناپایدار، رگبار پراکنده دور از انتظار نیست.
    غلامی آسمان امروز گیلان را کمی تا نیمه ابری، گاهی افزایش ابر و وزش باد عنوان و برای فردا (پنجشنبه) نیز آسمان استان را کمی تا نیمه ابری، گاهی افزایش ابر و وزش باد، افزایش نسبی دما پیش بینی کرد.
    وی بیشینه دمای گیلان طی شبانه روز گذشته را با ۲۶ درجه مربوط به رودسر و رودبار و کمینه دمای فردا در استان را با ۹ درجه مربوط به دیلمان ذکر کرد.
    سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان بیشینه امروز دمای رشت را ۲۶ درجه و کمینه دمای فردای مرکز استان را ۱۶ درجه عنوان کرد.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=45993

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *