×

افزایش دما و احتمال وقوع بهمن در گیلان

  • کد نوشته: 64579
  • ۱۳۹۹-۱۰-۲۲
  • 53 بازدید
  • ۰
  • مدیرکل هواشناسی گیلان گفت: دمای هوای گیلان در آخرین روزهای نخستین ماه زمستان، ۹ تا ۱۵ درجه افزایش می یابد و ذوب برف و احتمال وقوع بهمن و ریزش سنگ در مناطق کوهستانی و افزایش سطح آب رودخانه ها دور از انتظار نیست. به گزارش گیل و دیلم ، مدیرکل هواشناسی گیلان گفت: از ظهر چهارشنبه […]

    افزایش دما و احتمال وقوع بهمن در گیلان
  • مدیرکل هواشناسی گیلان گفت: دمای هوای گیلان در آخرین روزهای نخستین ماه زمستان، ۹ تا ۱۵ درجه افزایش می یابد و ذوب برف و احتمال وقوع بهمن و ریزش سنگ در مناطق کوهستانی و افزایش سطح آب رودخانه ها دور از انتظار نیست.

    به گزارش گیل و دیلم ، مدیرکل هواشناسی گیلان گفت: از ظهر چهارشنبه هفته جاری ، وزش شدید و خیلی شدید باد گرم در برخی مناطق گیلان همراه با افزایش ۹ تا ۱۵ درجه ای دمای هوا پیش بینی شده است.

    محمد دادرس افزود : این شرایط جوی تا پایان هفته در گیلان حکم فرماست.

    وی گفت: این افزایش دمای هوا می تواند سبب آسیب به سازه ها و تاسیسات ، شکستن شاخه ها و سقوط درختان ، احتمال آتش سوزی جنگل ها و مراتع ، ذوب برف و احتمال وقوع بهمن و ریزش سنگ در مناطق کوهستانی و افزایش سطح آب رودخانه ها شود.

    مدیرکل هواشناسی گیلان از باغداران ، گلخانه داران و مرغداران خواست تمهیدات لازم را در خصوص ایمنی سازه ها و سالن ها بیاندیشند.

    محمد دادرس افزود : هوای امروز و فردا با افزایش نسبی ابر ، با بارش پراکنده باران در برخی مناطق گیلان پیش بینی شده است.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=64579

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *