×

افزایش دما و بارش پراکنده باران در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی

  • کد نوشته: 22345
  • ۱۳۹۶-۰۷-۰۷
  • 112 بازدید
  • ۰
  • سرپرست اداره پیش بینی و هشدار سریع هواشناسی گیلان گفت: برای روز های تاسوعا و عاشورای حسینی افزایش دما و جوی پایدار مورد انتظار است. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» مازیار غلامی در خصوص وضعیت جوی ویژه ایام تاسوعا و عاشورای حسینی” گفت:تحلیل آخرین نقشـه های هواشناسی بیانگر ادامه بارندگی تا عصر جمعه […]

    افزایش دما و بارش پراکنده باران در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی
  • سرپرست اداره پیش بینی و هشدار سریع هواشناسی گیلان گفت: برای روز های تاسوعا و عاشورای حسینی افزایش دما و جوی پایدار مورد انتظار است.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» مازیار غلامی در خصوص وضعیت جوی ویژه ایام تاسوعا و عاشورای حسینی” گفت:تحلیل آخرین نقشـه های هواشناسی بیانگر ادامه بارندگی تا عصر جمعه در منطقه است.

    وی افزود:بتدریج از عصر جمعه با تضعیف موقت سامانه بارشی، انتظار می رود که در بعضی از نقاط استان بارندگی قطع شده و یا از شدت آن کاسته شود.
    غلامی اضافه کرد:با توجه به روند تضعیف این سامانه جوی، طی روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی، در بعضی نقاط بارندگی پیش بینی می شود.

    سرپرست اداره پیش بینی و هشدار سریع هواشناسی گیلان وضعیت جوی را برای شنبه غالبا نیمه ابری،گاهی افزایش ابر، بعضی نقاط بارندگی و برای روز یکشنبه صبح تا ظهر غالبا نیمه ابری گاهی افزایش ابر و بعضی نقاط بارندگی بعد از ظهر و شب نیز نیمه ابری تا ابری به تدریج بارندگی و وزش باد پیش بینی می شود

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=22345

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *