×

افزایش دما و وزش باد گرم در ارتفاعات گیلان تا پایان هفته

  • کد نوشته: 26368
  • ۱۳۹۶-۰۹-۲۶
  • 134 بازدید
  • ۰
  • سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان از افزایش دما و وزش باد گرم در ارتفاعات استان تا پایان هفته جاری خبر داد. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ،مازیار غلامی عصر یکشنبه بیان کرد: نقشه های هواشناسی نشان دهنده استقرار جوی به طور غالب پایدار در منطقه است و بتدریج […]

    افزایش دما و وزش باد گرم در ارتفاعات گیلان تا پایان هفته
  • سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان از افزایش دما و وزش باد گرم در ارتفاعات استان تا پایان هفته جاری خبر داد.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ،مازیار غلامی عصر یکشنبه بیان کرد: نقشه های هواشناسی نشان دهنده استقرار جوی به طور غالب پایدار در منطقه است و بتدریج از فردا (دوشنبه) با جنوبی شدن جریانات سطح زمین، روند افزایش دما تا پایان هفته مورد انتظار می باشد.

    وی ادامه داد: طی این مدت در پاره ای نقاط مه و در بعضی نقاط بویژه ارتفاعات و دامنه ها وزش باد گرم پیش بینی می شود.

    غلامی آسمان امروز گیلان را کمی ابری تا نیمه ابری، بعضی نقاط افزایش ابر و بارش خفیف و پراکنده عنوان و برای فردا نیز آسمان را صاف تا نیمه ابری، پاره ای نقاط مه، اواخر وقت وزش باد جنوبی (بویژه ارتفاعات و دامنه ها) پیش بینی کرد.
    وی بیشینه دمای گیلان طی شبانه روز گذشته را با ۱۵ درجه مربوط به منجیل، رشت و بندرکیاشهر و کمینه دما را با صفر درجه مربوط به ماسوله ذکر کرد.

    سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان گفت: کمینه دمای شهر رشت نیز طی شبانه روز گذشته ۹ درجه ثبت شده است/ایرنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=26368

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *