×

افزایش دما و وزش باد گرم در گیلان از فردا

  • کد نوشته: 25293
  • ۱۳۹۶-۰۸-۲۷
  • 183 بازدید
  • ۰
  • سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان از افزایش دما بین چهار تا هشت درجه و وزش باد گرم در استان از فردا (یکشنبه) خبر داد. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» مازیار غلامی روز شنبه بیان کرد: نقشه های هواشناسی نشان دهنده نفوذ جریانات جنوبی، روند افزایش دما و وزش […]

    افزایش دما و وزش باد گرم در گیلان از فردا
  • سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان از افزایش دما بین چهار تا هشت درجه و وزش باد گرم در استان از فردا (یکشنبه) خبر داد.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» مازیار غلامی روز شنبه بیان کرد: نقشه های هواشناسی نشان دهنده نفوذ جریانات جنوبی، روند افزایش دما و وزش باد گرم طی یکشبنه تا سه شنبه هفته جاری است و بر این اساس افزایش دما بین چهار تا هشت درجه و وزش باد گرم (گاهی شدید ، بویژه در ارتفاعات و دامنه ها) در این مدت پیش بینی می شود.
    غلامی به ساکنان حاشیه جنگل ها و گردشگران توصیه کرد از روشن کردن آتش خودداری کنند و از بخش های مختلف کشاورزی از جمله گلخانه داران، مرغداری ها و پرورش دهندگان ماهی خواست تمهیدات لازم را بیاندیشند.

    وی آسمان امروز گیلان را صاف تا نیمه ابری، گاهی افزایش ابر و وزش باد، عصر و شب بارش خفیف و پراکنده عنوان و برای فردا نیز آسمان را صاف تا نیمه ابری، گاهی افزایش ابر، وزش باد جنوبی، پاره ای نقاط جلگه ای احتمال مه پیش بینی کرد.

    سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان بیشینه دمای استان در شبانه روز گذشته را با ۲۰ درجه مربوط به رشت و کمینه دما را با پنج درجه مربوط به جیرنده ذکر کرد.

    غلامی کمینه دمای شهر رشت در شبانه روز گذشته را نیز به ترتیب ۱۲ درجه ذکر کرد/ایرنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=25293

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *