×

افزایش دما و وزش باد گرم در گیلان تا اواسط هفته

  • کد نوشته: 25316
  • ۱۳۹۶-۰۸-۲۸
  • 148 بازدید
  • ۰
  • سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان از افزایش دما و وزش باد گرم بویژه در ارتفاعات و دامنه های استان تا اواسط هفته جاری خبر داد. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» مازیار غلامی روز یکشنبه بیان کرد: نقشه های هواشناسی نشان دهنده نفوذ تدریجی سامانه کم فشار و شکل […]

    افزایش دما و وزش باد گرم در گیلان تا اواسط هفته
  • سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان از افزایش دما و وزش باد گرم بویژه در ارتفاعات و دامنه های استان تا اواسط هفته جاری خبر داد.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» مازیار غلامی روز یکشنبه بیان کرد: نقشه های هواشناسی نشان دهنده نفوذ تدریجی سامانه کم فشار و شکل گیری جریانات جنوبی در منطقه است که بر این اساس شرایط برای افزایش دما و وزش باد گرم بویژه در ارتفاعات و دامنه ها دور از انتظار نیست.

    وی ادامه داد: بتدریج از چهارشنبه با تقویت هوای سرد و بارش زا ، افزایش ابر، روند کاهش دما، بارندگی و وزش باد تا پایان هفته پیش بینی می شود.

    غلامی آسمان امروز گیلان را صاف تا نیمه ابری، گاهی افزایش ابر ، وزش باد جنوبی (گرم، بویژه ارتفاعات و دامنه ها) ، پاره ای نقاط جلگه ای مه عنوان و برای فردا (دوشنبه) نیز آسمان را صاف تا نیمه ابری، بعضی نقاط وزش باد گرم (گاهی شدید، بویژه در ارتفاعات و دامنه ها) ، پاره ای نقاط جلگه ای مه پیش بینی کرد.
    سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان بیشینه دمای استان در شبانه روز گذشته را با ۲۰ درجه مربوط به رشت و لاهیجان و کمینه دما را با پنج درجه مربوط به ماسوله ذکر کرد.

    غلامی کمینه دمای شهر رشت در شبانه روز گذشته را نیز ۱۲ درجه ذکر کرد.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=25316

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *