×

افزایش نسبی دما ، مه صبحگاهی و یخبندان در ارتفاعات گیلان

  • کد نوشته: 26034
  • ۱۳۹۶-۰۹-۱۷
  • 92 بازدید
  • ۰
  • سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان از افزایش نسبی دما، کاهش ابر، احتمال مه صبحگاهی و یخبندان در ارتفاعات استان تا فردا (شنبه) خبر داد. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ،مازیار غلامی روز جمعه بیان کرد: نقشه های هواشناسی نشان دهنده خروج سامانه ناپایدار و استقرار هوای به نسبت […]

    افزایش نسبی دما ، مه صبحگاهی و یخبندان در ارتفاعات گیلان
  • سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان از افزایش نسبی دما، کاهش ابر، احتمال مه صبحگاهی و یخبندان در ارتفاعات استان تا فردا (شنبه) خبر داد.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ،مازیار غلامی روز جمعه بیان کرد: نقشه های هواشناسی نشان دهنده خروج سامانه ناپایدار و استقرار هوای به نسبت پایدار تا اواسط هفته آینده در منطقه است که بر این اساس کاهش ابر، روند افزایش نسبی دما، احتمال مه صبحگاهی و همچنین یخبندان برای ارتفاعات و دامنه ها پیش بینی می شود.

    وی ادامه داد: طی فردا در پاره ای نقاط افزایش ابر، احتمال بارش پراکنده و موقتی دور از انتظار نیست.
    غلامی آسمان امروز گیلان را صاف تا نیمه ابری، گاهی افزایش ابر و وزش باد، طی عصر و شب در ارتفاعات و دامنه ها یخبندان عنوان و برای فردا نیز آسمان را صاف تا نیمه ابری، احتمال مه صبحگاهی، گاهی وزش باد، در پاره ای نقاط افزایش ابر و ارتفاعات و دامنه ها یخبندان پیش بینی کرد.

    وی افزود: بیشینه دمای گیلان طی شبانه روز گذشته با ۱۳ درجه مربوط به منجیل و کمینه دما با چهار درجه زیرصفر مربوط به جیرنده بوده است.

    سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان بیشینه و کمینه دمای شهر رشت را نیز طی شبانه روز گذشته به ترتیب ۱۰ و ۲ درجه عنوان کرد.

    وی خاطرنشان کرد: بیشترین میزان بارش برف در استان طی شبانه روز گذشته با ۲۸ سانتیمتر مربوط به ایستگاه هواشناسی ماسوله و بیشترین میزان بارش باران مربوط به بندرکیاشهر با ۳۵.۶ میلیمتر ثبت شده است.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=26034

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *