×

افزایش نسبی دما در گیلان طی سه روز آینده

  • کد نوشته: 47504
  • ۱۳۹۸-۰۴-۱۲
  • 119 بازدید
  • ۰
  • سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان از افزایش نسبی دما همراه با آسمانی آفتابی در استان طی سه روز آینده خبر داد. به گزارش گیل و دیلم ،مازیار غلامی ظهر چهارشنبه در گفت وگویی بیان داشت: نقشه های هواشناسی نشان دهنده استقرار جوی به طور غالب پایدار در منطقه است و […]

    افزایش نسبی دما در گیلان طی سه روز آینده
  • سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان از افزایش نسبی دما همراه با آسمانی آفتابی در استان طی سه روز آینده خبر داد.

    به گزارش گیل و دیلم ،مازیار غلامی ظهر چهارشنبه در گفت وگویی بیان داشت: نقشه های هواشناسی نشان دهنده استقرار جوی به طور غالب پایدار در منطقه است و بر این اساس طی ۷۲ ساعت آینده آسمانی آفتابی به همراه روند افزایش نسبی دما پیش بینی می شود.

    وی خاطر نشان کرد: طی این مدت گاهی با تقویت ناپایداری های موقتی، افزایش ابر و احتمال رگبار و رعد و برق پراکنده دور از انتظار نیست.

    غلامی آسمان امروز گیلان صاف تا نیمه ابری، گاهی وزش باد، پاره ای نقاط افزایش ابر عنوان و برای فردا (پنجشنبه) نیز همین وضعیت را پیش بینی کرد.

    وی بیشینه دمای گیلان طی شبانه روز گذشته را با ۲۸ درجه مربوط به انزلی، تالش، آستارا و کیاشهر و کمینه دمای فردا را مربوط به دیلمان و جیرنده با ۱۱ درجه ذکر کرد.

    سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان بیشینه دمای امروز رشت را ۲۹ درجه و کمینه دمای فردا در مرکز استان را ۱۹ درجه عنوان کرد.

    به گفته غلامی، ارتفاع موج دریا طی فردا بین ۱ / ‏‬۰ تا ۵ /‏‬ ۰ متر، دمای آب ۲۹ درجه سلیسوس و شرایط برای شنا مناسب است.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=47504

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *