×

افزایش نسبی دما همراه با مه گرفتگی برخی نقاط گیلان تا پایان هفته

  • کد نوشته: 26807
  • ۱۳۹۶-۱۰-۰۵
  • 152 بازدید
  • ۰
  • سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی استان گیلان از افزایش نسبی دما و در پاره ای از نقاط مه تا پایان هفته جاری خبر داد. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ،مازیار غلامی روز سه شنبه بیان کرد: نقشه های هواشناسی نشان دهنده استقرار جوی پایدار در منطقه است که بر […]

    افزایش نسبی دما همراه با مه گرفتگی برخی نقاط گیلان تا پایان هفته
  • سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی استان گیلان از افزایش نسبی دما و در پاره ای از نقاط مه تا پایان هفته جاری خبر داد.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ،مازیار غلامی روز سه شنبه بیان کرد: نقشه های هواشناسی نشان دهنده استقرار جوی پایدار در منطقه است که بر این اساس تا اوایل هفته آینده، روند افزایش نسبی دما و در پاره ای از نقاط مه پیش بینی می شود.

    وی ادامه داد: بتدریج از فردا (چهارشنبه) با جنوبی شدن جریانات سطح زمین، وزش باد جنوبی (گرم) بویژه در ارتفاعات و دامنه ها مورد انتظار است.

    غلامی آسمان امروز گیلان را صاف تا قسمتی ابری، گاهی افزایش ابر و وزش باد عنوان و برای فردا نیز آسمان استان را صاف تا قسمتی ابری، پاره ای نقاط مه صبحگاهی، افزایش نسبی دما، گاهی افزایش ابر، طی عصر و شب وزش باد جنوبی پیش بینی کرد.

    وی افزود: بیشینه دمای گیلان در شبانه روز گذشته با ۲۰ درجه مربوط به منجیل و کمینه دما با کمتر از یک درجه مربوط به دیلمان بوده است.

    سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان بیشینه و کمینه دمای رشت طی شبانه روز گذشته را نیز به ترتیب ۱۳ و سه درجه عنوان کرد/ایرنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=26807

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *