×

افزایش نسبی دما همراه با مه گرفتگی در گیلان

  • کد نوشته: 43174
  • ۱۳۹۷-۱۲-۱۴
  • 110 بازدید
  • ۰
  • سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان از افزایش نسبی دمای هوا همراه با مه گرفتگی در بعضی مناطق جلگه ای استان خبر داد. به گزارش گیل و دیلم ،مازیار غلامی عصر سه شنبه در گفت وگویی بیان داشت: نقشه های هواشناسی نشان دهنده استقرار سامانه کم فشار در منطقه است که […]

    افزایش نسبی دما همراه با مه گرفتگی در گیلان
  • سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان از افزایش نسبی دمای هوا همراه با مه گرفتگی در بعضی مناطق جلگه ای استان خبر داد.

    به گزارش گیل و دیلم ،مازیار غلامی عصر سه شنبه در گفت وگویی بیان داشت: نقشه های هواشناسی نشان دهنده استقرار سامانه کم فشار در منطقه است که بنابراین وزش باد جنوبی، افزایش نسبی دما و در بعضی نقاط جلگه ای مه دور از انتظار نیست.

    وی ادامه داد: بتدریج از پنجشنبه با نفوذ سامانه سرد و بارش زا ، افزایش ابر ، مه آلود بودن هوا ، بارندگی و وزش باد (گاهی شدید) و در ارتفاعات بارش برف تا روز جمعه پیش بینی می شود.

    غلامی آسمان امروز گیلان را کمی ابری تا نیمه ابری، گاهی افزایش ابر و وزش باد جنوبی عنوان و برای فردا (چهارشنبه) نیز آسمان استان را کمی ابری تا نیمه ابری، بعضی نقاط جلگه ای مه، گاهی افزایش ابر و وزش باد جنوبی پیش بینی کرد.

    وی بیشینه دمای گیلان طی شبانه روز گذشته را با ۱۶ درجه مربوط به رودبار و کمینه دمای استان را با یک درجه مربوط به جیرنده و ماسوله ذکر کرد. 

    سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان بیشینه دمای امروز رشت را نیز ۱۵ و کمینه دمای فردای مرکز استان را هفت درجه عنوان کرد. 

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=43174

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *