×

افزایش ۲۶ درصدی تولید گوشت مرغ در گیلان

  • کد نوشته: 106744
  • ۱۴۰۳-۰۷-۱۰
  • 7 بازدید
  • ۰
  • رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان با اشاره به تولید ۱۳۹ هزار تن گوشت مرغ در این استان گفت: در این مدت بیش از ۸۳ میلیون قطعه جوجه‌ریزی در واحدهای نیمچه گوشتی استان انجام شده‌ که این مقدار جوجه‌ریزی قادر به تولید ۱۳۹ هزار تن گوشت مرغ است که ۲۶ درصد بیشتر از مدت مشابه سال گذشته می‌باشد....
    افزایش ۲۶ درصدی تولید گوشت مرغ در گیلان
  • به گزارش گیل و دیلم ، صالح محمدی رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان پیش از ظهر در گفت‌وگو با سیمای مرکز گیلان با اشاره به تولید ۱۶۹ میلیون قطعه جوجه یک‌روزه در استان اظهار کرد: این میزان تولید جوجه یک‌روزه حدود ۸۶ میلیون قطعه بیش از نیاز گیلان است که بخش اعظمی از مشکلات حوزه مرغ را برطرف می‌کند.

    وی با تأکید بر تلاش‌های صورت‌گرفته در راستای افزایش تولید مرغ در گیلان گفت: در این مدت بیش از ۸۳ میلیون قطعه جوجه‌ریزی در واحدهای نیمچه گوشتی استان انجام شده‌ است که این مقدار جوجه‌ریزی قادر به تولید ۱۳۹ هزار تن گوشت مرغ است که ۲۶ درصد بیشتر از مدت مشابه سال گذشته می‌باشد.

    رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان با اشاره به فعالیت‌های بیش از ۹۰۰ واحد تولید انواع گوشت در این استان در حوزه‌های مختلف بیان کرد: در این استان ۹ واحد اجداد گوشتی، ۱۰۱ واحد مادر گوشتی، ۸۷۳ واحد نیمچه گوشتی و ۲۱ کارخانه جوجه‌کشی تولیدکننده جوجه یکروزه گوشتی در گیلان فعالیت دارند.

    نویسنده: امید غمخوار
    برچسب ها

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=106744

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *