×

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای گیلان خبر داد :
افزایش ۹درصدی ورود خودرو به گیلان طی پنج روز گذشته

  • کد نوشته: 105851
  • ۱۴۰۳-۰۶-۱۶
  • 41 بازدید
  • ۰
  • مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای گیلان از ورود ۴۰۲ هزار و ۱۵۴ دستگاه وسیله نقلیه به استان طی پنج روز گذشته خبر داد و گفت: شاهد رشد ۹ درصدی ورود خودرو نسبت به مدت مشابه سال گذشته هستیم....
    افزایش ۹درصدی ورود خودرو به گیلان طی پنج روز گذشته
  • به گزارش گیل و دیلم ، غلامعلی نیک‌فهم امروز، ۱۵ شهریورماه در حاشیه جلسه فوق العاده خدمات سفر، تنظیم بازار و شورای ترافیک استان گیلان، با اشاره به اینکه در بازه زمانی ۱۰ لغایت ۱۴ شهریورماه و همزمان با آغاز تعطیلات، ۴۰۲ هزار و ۱۵۴ دستگاه وسیله نقلیه وارد استان شده است، گفت: همچنین شاهد خروج ۳۲۵ هزار و ۳۶۳ دستگاه وسیله نقلیه از استان در مدت مذکور هستیم.

    وی با بیان اینکه آمارها نشان دهنده افزایش ۹ درصدی ورود به استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته است، افزود: در این بازه ‌زمانی نیز، ۱۴ درصد کاهش در خروج از استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته داشتیم.

    مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان بیشترین میزان ورودی را مربوط به روز دوشنبه با ۱۱۰ هزار خودرو دانست و ادامه داد: نیروهای راهداری در ایام تعطیلات در تمامی محورهای مواصلاتی استان با هدف خدمت‌رسانی به مسافران در حالت آماده‌باش بودند.

    نیک فهم اضافه کرد: با توجه به حجم تردد خودروها و ترافیک سنگین ناشی از سفرهای تابستانی، به رانندگان توصیه می کنیم ضمن مدیریت در سفر، به ویژه در زمان بازگشت، با رعایت صحیح و دقیق مقررات رانندگی، توجه به جلو و خودداری از هرگونه تغییر مسیر ناگهانی، سفری ایمن را برای خود و همراهانشان رقم بزنند.

     

    نویسنده: امید غمخوار

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=105851

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *