×

افزون بر ۸ هزار عدد مواد محترقه غیر مجاز در بندرکیاشهر کشف شد

  • کد نوشته: 66362
  • ۱۳۹۹-۱۲-۲۴
  • 63 بازدید
  • ۰
  • فرماندهی نیروی انتظامی آستانه اشرفیه گفت: با تلاش ماموران نیروی انتظامی ، ۸ هزار و ۲۸ عدد انواع مواد محترقه غیر مجاز در بخش بندرکیاشهر این شهرستان کشف و ضبط شد. به گزارش گیل و دیلم ،سرهنگ حمید محمدی نسب روز یکشنبه در گفتگویی با بیان  اینکه این تعداد مواد محترقه غیر مجاز از دو […]

    افزون بر ۸ هزار عدد مواد محترقه غیر مجاز در بندرکیاشهر کشف شد
  • فرماندهی نیروی انتظامی آستانه اشرفیه گفت: با تلاش ماموران نیروی انتظامی ، ۸ هزار و ۲۸ عدد انواع مواد محترقه غیر مجاز در بخش بندرکیاشهر این شهرستان کشف و ضبط شد.

    به گزارش گیل و دیلم ،سرهنگ حمید محمدی نسب روز یکشنبه در گفتگویی با بیان  اینکه این تعداد مواد محترقه غیر مجاز از دو واحد صنفی متخلف کشف شده افزود: در این رابطه دو متهم ۳۱ و ۳۴ ساله  دستگیر و پرونده آنان در دست پیگیری قرار دارد.

    وی در ادامه با اشاره به در پیش بودن آخرین چهارشنبه سال اظهار داشت: نیروی انتظامی همواره در کنار مردم است و با تمام توان و ظرفیت های موجود تلاش می کند تا بستر و فضای امنی را برای جامعه ایجاد کند.

    سرهنگ محمدی نسب با تاکید بر اینکه نیروی انتظامی با کلیه اخلال گران نظم و امنیت عمومی در جامعه قاطعانه برخورد قانونی خواهد داشت خاطرنشان کرد: عوامل  انتظامی با افرادی که به شکل های مختلف تلاش دارند تا با استفاده از مواد محترقه امنیت و آسایش عمومی را برهم بزنند برخورد می کند.

    وی از مردم خواست تا به منظور پیشگیری و مقابله از شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامتی جامعه ، از برگزاری هرگونه تجمع در آخرین چهارشنبه سال خودداری کنند.

    سرهنگ محمدی نسب در ادامه نیز به انهدام یک باند سرقت ۳ نفره منازل در این شهرستان اشاره و خاطر نشان کرد: از این سارقان ۲۹،۳۷ و ۴۰ ساله که با تلاش عوامل انتظامی دستگیر شده اند تعدادی از اموال مسروقه کشف شده است.

    فرماندهی نیروی انتظامی آستانه اشرفیه افزود: همچنین یک سارق چوب  نیز در منطقه بخش بندرکیاشهر در حین سرقت دستگیر شده است.

    شهرستان آستانه اشرفیه در شرق استان گیلان ،  با داشتن دو بخش مرکزی و بندرکیاشهر دارای ۱۰۵ روستا و حدود ۱۰۸ هزار نفر جمعیت است.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=66362

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *