×

روشنگری رییس شورای شهر لاهیجان؛احقاق حقوق مردم ، برای مردم ، با پول مردم ، در هیچ کجای دنیا جزء افتخارات یک نفر محسوب نمی شود

  • کد نوشته: 35782
  • ۱۳۹۷-۰۶-۱۰
  • 241 بازدید
  • ۰
  • به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ،رییس شورای شهر لاهیجان با صدور بیانیه ای دست به روشنگری در خصوص پرونده جزیره لاهیجان زد. متن بیانیه به شرح زیر است: با عرض سلام و ادب به حضور شهروندان محترم لاهیجان با توجه به خبر پخش شده در شبکه های اجتماعی در مورد رای صادره توسط […]

    روشنگری رییس شورای شهر لاهیجان؛احقاق حقوق مردم ، برای مردم ، با پول مردم ، در هیچ کجای دنیا جزء افتخارات یک نفر محسوب نمی شود
  • به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ،رییس شورای شهر لاهیجان با صدور بیانیه ای دست به روشنگری در خصوص پرونده جزیره لاهیجان زد.

    متن بیانیه به شرح زیر است:

    با عرض سلام و ادب به حضور شهروندان محترم لاهیجان

    با توجه به خبر پخش شده در شبکه های اجتماعی در مورد رای صادره توسط دادگاه محترم تجدید نظر ، در خصوص واگذاری جزیره و اینکه مطابق رسم نابهنجار معمول ، عده ای در تلاش اند حاصل این دستاورد را به نام فرد خاصی مصادره کنند ، به اطلاع می رساند ، همانگونه که در دادنامه تسلیمی به محضر دادگاه بدوی به عینه قابل مشاهده است ، دعوی مذکور در سال ۹۴ مطرح گردیده و اینجانب نیز شخصا گواه بودم که شهردار محترم قبلی اقدامات قانونی در خصوص طرح شکایت علیه صاحبان سرقفلی به وکالت از آقای جوان را در دادگاه به جریان انداختند ، که نهایتا در تاریخ ۹۷/۵/۶ و پس از سیر مراحل قانونی و تشریفات عادی که خاص چنین دعاوی حقوقی است ، زحمات، به ثمر نشست ‌.
    آنچه جای بسی تعجب و تاسف دارد این است که چرا عده ای با هیاهوی بسیار ، در شبکه های اجتماعی ، سعی دارند که این امر را موفقیتی برای یک شخص خاص جلوه دهند و به عنوان دستاوردی بزرگ ، جزء سوابق کاری و اجرایی او بگنجانند . !
    احقاق حقوق مردم ، برای مردم با پول مردم در هیچ کجای دنیا جزء افتخارات یا سوابق کاری یک نفر محسوب نمی شود و به جای اینکه آنرا افتخار و شق القمر قلمداد کنیم ‌باید از شهروندان فهیم و صبور و نجیب لاهیجان عذرخواهی نماییم که تاوان یک اشتباه باید از جیب آنان پرداخته شود .
    از کلیه فعالان خبری ، خواهشمند است به این فرهنگ اشتباه قهرمان پروری، دامن نزنند و با توجه به دانش و درک بالای حقوقی ، سیاسی و اجتماعی شهروندان لاهیجان که به مسائل ، اشراف کامل دارند چنین رفتاری در واقع توهین به شعور آنان است . باید اذعان داشت که ادعا نسبت به درج دستاوردی اینچنینی در سابقه ی کاری یک مدیر اجرایی ، جز از افراد بی تجربه و دارای مشکلات شخصبیتی بر نمی آید !
    و با توجه به ارادتی که اینجانب در این مدت ده ماهه به شهردار محترم جناب آقای دکتر کاظمی پیدا کرده ام ایشان را انسانی بسیار باهوش ، مجرب و دارای شخصیت اجتماعی بالا می دانم و معتقدم نسبت دادن چنین ادعایی به ایشان ، مطلقا نمی تواند صحت داشته باشد ‌.
    جا دارد اینجانب به نمایندگی از طرف شورای اسلامی شهر لاهیجان و به عنوان عضو کوچکی از این شورا باز هم بابت قصورات اتفاق افتاده که هزینه های مضاعفی را بر مردم شریف لاهیجان تحمیل کرده است، صمیمانه پوزش طلبیده و ضمن تشکر از کلیه ی رسانه ها که زبان گویای جامعه هستند تقاضا مندم مثل همیشه ما را تا رساندن این امانت ، به دست صاحبان اصلی اش که مردم فهیم لاهیجان هستند همراهی نمایند و اخبار را از مجاری قانونی و درست ، دریافت و اطلاع رسانی نمایند .

    فرداد جنابی قدس
    رییس شورای اسلامی شهر لاهیجان

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=35782

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *