×

مدیرکل آموزش‌وپرورش گیلان خبر داد:
اقامت بیش از ۲ هزار فرهنگی در مراکز رفاهی آموزش‌وپرورش گیلان

  • کد نوشته: 104447
  • ۱۴۰۳-۰۵-۰۴
  • 19 بازدید
  • ۰
  • مدیرکل آموزش‌وپرورش گیلان گفت: از ابتدای تیر تا دیروز سوم مرداد؛ ۲ هزار و ۱۷۷ مهمان فرهنگی در مراکز رفاهی این استان اقامت کردند....
    اقامت بیش از ۲ هزار فرهنگی در مراکز رفاهی آموزش‌وپرورش گیلان
  • به گزارش گیل و دیلم ، محمدحسین رمضانی امروز در گفتگویی اظهار کرد: این مهمانان فرهنگی در قالب ۳۹۵ خانوار از امکانات اسکان تابستانی آموزش‌وپرورش گیلان بهره‌مند شدند.

    وی بیان کرد: بیشترین پذیرش مسافر در این مدت به ترتیب در مدارس آموزش‌وپرورش ناحیه ۲ و یک رشت، بندر انزلی، تالش و آستارا بوده است.

    مدیرکل آموزش‌وپرورش گیلان افزود: ۷۱ مدرسه با ۴۸۲ کلاس و ۱۰ مرکز رفاهی شامل ۱۴۱ اتاق و سوئیت از نخستین روز تابستان برای پذیرش مسافران فرهنگی فعال شدند و اسکان مسافران فرهنگی در این مراکز تا ۱۵ شهریور ادامه دارد.

    وی با بیان اینکه ثبت‌نام طرح اسکان تابستانه به روش حضوری و غیرحضوری انجام می‌شود اضافه کرد: فرهنگیان برای ثبت‌نام غیرحضوری می‌توانند با مراجعه به سامانه http://Eskan.medu.ir و از طریق درگاه خدمات دولت الکترونیک یا درگاه سها بعد از احراز هویت، نام‌نویسی کرده و اتاق رزرو کنند.

    مدیرکل آموزش‌وپرورش گیلان یادآور شد: فرهنگیان همچنین برای اسکان در مراکز رفاهی غیر از مدارس تجهیز شده می‌توانند به صورت حضوری مراجعه کنند.

    نویسنده: امید غمخوار

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=104447

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *