×

امام‌جمعه سابق لنگرود: هرکجا داد زدم یا توهین کردم برای این بود که نظام و انقلاب را دوست داشتم/حجت‌الاسلام سلیمانی با مسئولین ادارات برادر و بزرگوار باشد

  • کد نوشته: 19280
  • ۱۳۹۶-۰۵-۲۰
  • 52 بازدید
  • ۰
  • امام‌جمعه سابق لنگرود گفت: هرکجا داد زدم یا توهین کردم برای این بود که نظام و انقلاب را دوست داشتم. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم»حجت‌الاسلام‌ والمسلمین مهدی صدیق در مراسم معارفه امام‌جمعه شهر لنگرود که در سالن اداره ارشاد لنگرود با تبریک به حجت‌الاسلام سلیمانی برای انتصاب به‌عنوان امام‌جمعه جدید لنگرود، اظهار کرد: […]

    امام‌جمعه سابق لنگرود: هرکجا داد زدم یا توهین کردم برای این بود که نظام و انقلاب را دوست داشتم/حجت‌الاسلام سلیمانی با مسئولین ادارات برادر و بزرگوار باشد
  • امام‌جمعه سابق لنگرود گفت: هرکجا داد زدم یا توهین کردم برای این بود که نظام و انقلاب را دوست داشتم.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم»حجت‌الاسلام‌ والمسلمین مهدی صدیق در مراسم معارفه امام‌جمعه شهر لنگرود که در سالن اداره ارشاد لنگرود با تبریک به حجت‌الاسلام سلیمانی برای انتصاب به‌عنوان امام‌جمعه جدید لنگرود، اظهار کرد: از خدای متعال خواهانم که به حجت‌الاسلام سلیمانی توفیق دهد که این بار امانت را به سر حد منزل خود برساند.

    وی بابیان اینکه امام‌جمعه از همه مسئولیت‌ها مهم‌تر و حساس‌تر است، گفت: وظیفه امام‌جمعه فقط نماز و خطابه کردن نیست، امام‌جمعه در انظار مردم حکم پدر معنوی را دارد و باید همه‌جا باشد و با همه یک‌طور برخورد داشته باشد.

    امام‌جمعه سابق لنگرود افزود: از همه مردم باکمال وجود تشکر و قدردانی می‌کنم و در طول ۱۵ سالی که در شهر لنگرود به‌عنوان امام‌جمعه بودم الحق کوچک‌ترین بی‌حرمتی از مردم ندیدم.

    صدیق تصریح کرد: خیلی جاها نسبت به نماینده حتی توهین کردم ولی هیچ کجا وی علیه من حرفی نزد و این نشان می‌دهد که انسان پخته، روشن و زمان‌شناسی است.

    وی بابیان اینکه هرکجا داد زدم یا توهین کردم برای این بود که نظام و انقلاب را دوست داشتم، اظهار کرد: البته ممکن است در تشخیص مصداق گاهی دچار اختلال شده باشم.

    امام‌جمعه سابق لنگرود گفت: هیچ‌کسی جهت رفتن از لنگرود به من تحمیل نکرد که اینجا را رها کنم ولی مستقیم حضرات آیات محلاتی و جعفری گیلانی تماس گرفتند و آیت الله قربانی نیز این‌چنین توصیه کردند.

    صدیق خطاب به حجت‌الاسلام سلیمانی افزود: توصیه من این است که با مسئولین ادارات برادر و بزرگوار باشید و به این‌طرف و آن‌طرف تکیه یا گرایش پیدا نکنید/فارس

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=19280

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *