×

امام‌جمعه سیاهکل: آنچه خدشه به آبروی نظام وارد می‌کند قابل‌قبول نیست/ باید شیوه درست انتقاد را انجام داد

  • کد نوشته: 17295
  • ۱۳۹۶-۰۴-۰۵
  • 75 بازدید
  • ۰
  • امام‌جمعه سیاهکل گفت: برای حل مشکلات کشور آنچه خدشه به آبروی نظام وارد می‌کند قابل‌قبول نیست و باید شیوه درست انتقاد را انجام داد و همه جوانب را در نظر بگیریم و تا کارهای ما موجب شاد شدن دشمن نشود. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» حجت‌الاسلام‌ والمسلمین محمدرضا شکسته‌دل در خطبه‌های نماز عید […]

    امام‌جمعه سیاهکل: آنچه خدشه به آبروی نظام وارد می‌کند قابل‌قبول نیست/ باید شیوه درست انتقاد را انجام داد
  • امام‌جمعه سیاهکل گفت: برای حل مشکلات کشور آنچه خدشه به آبروی نظام وارد می‌کند قابل‌قبول نیست و باید شیوه درست انتقاد را انجام داد و همه جوانب را در نظر بگیریم و تا کارهای ما موجب شاد شدن دشمن نشود.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» حجت‌الاسلام‌ والمسلمین محمدرضا شکسته‌دل در خطبه‌های نماز عید سعید فطر در شهر سیاهکل اظهار کرد: در نماز عید سعید فطر افراد با شغل‌ها و سلایق سیاسی مختلف در کنار یکدیگر قرار می‌گیرند.

    وی بابیان اینکه برای سازندگی کشور نیاز به اتحاد و وحدت داریم، گفت: اگر ما کنار هم باشیم دشمن کاره‌ای نیست، برای شهرستان سیاهکل نیز همت طور است. نباید فقط به سیاهی‌ها نگاه کرد.

    امام‌جمعه سیاهکل بابیان اینکه باید یکدیگر را قبول کرد، گفت: الگوی ما امیرالمؤمنین است که ۲۵ سال خانه‌نشینی کرد، مردم به سمت ایشان نیامدند، اما به خلفا مشاوره می‌دادند و در نمازها شرکت می‌کردند.

    شکسته‌دل با اشاره به اینکه باید از تمامی ظرفیت‌ها برای آبادانی کشور استفاده کرد بیان کرد: مسئولین به مردم به‌ویژه به جوانان مجال نظر دادن برای انجام کارها بدهند.

    وی افزود: برای حل مشکلات کشور آنچه خدشه به آبروی نظام وارد می‌کند قابل‌قبول نیست و باید شیوه انتقاد را انجام داد و همه جوانب را در نظر بگیریم و تا کارهای ما موجب شاد شدن دشمن نشود.

    امام‌جمعه سیاهکل بیان کرد: باید همه مطیع ولایت‌فقیه باشیم، مسئولین شهرستان و کشور باید مواظب گفتار و رفتار خودشان باشند و از هر آنچه دشمن را شاد می‌کند دوری کنند.

    شکسته‌دل با اشاره قطع ارتباط برخی از کشورهای عربی با قطر، گفت: تنها گذاشتن قطر توسط دولت‌های عربی فتنه جدیدی است و مسئولین چنان رفتار کنند که موجب سوءاستفاده دشمنان نشود.

    وی افزود: نباید کاری انجام شود که جنگی رخ دهد، هرچند اگر از هر کشوری کوچک‌ترین خطایی سر بزند؛ جواب‌های دندان‌شکنی از طرف مردم و مسئولین مواجهه خواهد شد.

    وی تمامی مردم را به نماز اول وقت، نیکی به پدر و مادر و حفظ کردن حرمت و آبروی برادران و خواهران مؤمن توصیه کرد/فارس

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=17295

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *