×

امام‌جمعه سیاهکل: اتحاد پادزهر دسیسه‌های دشمن برای اختلاف‌افکنی است

  • کد نوشته: 30344
  • ۱۳۹۷-۰۱-۱۰
  • 81 بازدید
  • ۰
  • امام‌جمعه سیاهکل با اذعان به اینکه اتحاد پادزهر دسیسه‌های دشمن برای اختلاف‌افکنی است گفت: نباید به اندک بهانه‌ای به جان هم بیفتیم، همه باید گوش‌به‌فرمان رهبری معظم باشیم تا در همه امورات موفق شویم. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین محمدرضا شکسته‌دل در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این شهر، اظهار […]

    امام‌جمعه سیاهکل: اتحاد پادزهر دسیسه‌های دشمن برای اختلاف‌افکنی است
  • امام‌جمعه سیاهکل با اذعان به اینکه اتحاد پادزهر دسیسه‌های دشمن برای اختلاف‌افکنی است گفت: نباید به اندک بهانه‌ای به جان هم بیفتیم، همه باید گوش‌به‌فرمان رهبری معظم باشیم تا در همه امورات موفق شویم.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین محمدرضا شکسته‌دل در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این شهر، اظهار کرد: فساد افعی هزار سر است، یک سر را می‌زنی صدها سر دیگر وجود دارد و باید با این موضوع برخورد جدی شود.

    وی با اشاره به فعالیت دو جریان اصولگرا و اصلاح‌طلب در کشور گفت: هیچ‌کدام از این دو جریان سیاسی نباید در جامعه ناامیدی ایجاد کنند و هر چیزی که جامعه ما را به سمت ناامیدی ببرد باید متوقف شود.

    امام‌جمعه سیاهکل با اذعان به اینکه اتحاد پادزهر دسیسه‌های دشمن برای اختلاف‌افکنی است افزود: نباید به اندک بهانه‌ای به جان هم بیفتیم، همه باید گوش‌به‌فرمان رهبری معظم باشیم تا در همه امورات موفق شویم.

    شکسته‌دل بیان کرد: جناح‌های سیاسی باید اختلافات را جمع کنند و باید این کار از شهرستان خودمان شروع شود.

    وی با گرامیداشت فرارسیدن ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی تصریح کرد: دشمنان میگویند اگر نظام روی پای خودش بماند خطرناک است و در از بین بردن این نظام ولایی و امام محوری کمر همت بسته‌اند، اما وعده خدا حق و سنت خدا تغییرناپذیر است.

    امام‌جمعه سیاهکل خاطرنشان کرد: هوا گاهی ابری می‌شود اما همیشگی نیست و دشمنان در تلاش‌اند با فوت دهانشان خورشید را که همان دین است خاموش کنند، خدا هیچ‌وقت دین خود را تنها نمی‌گذارد.

    شکسته‌دل با بیان اینکه پرچم انقلاب باید به دستان امام زمان (عج) برسد اظهار کرد: دشمنان دشمنی می‌کنند و یکی از راهکارهای آن‌ها از طریق سلاح‌های جدید است.

    وی با بیان اینکه می‌خواهند ناامیدی و یأس را در جامعه رواج دهند افزود: آن‌ها می‌خواهند با سلاح روانی، کار کشتارجمعی را انجام داده و امیدواری را از جامعه دور کنند.

    امام‌جمعه سیاهکل بیان کرد: ترامپ تحریم و ائتلاف علیه ایران و عملیات نظامی علیه ما انجام نداده، اما به‌شدت در حال ایجاد ناامیدی در بین آحاد جامعه است.

    وی با بیان اینکه اگر دعای امام زمان (عج) نبود دشمنان ما را می‌بلعیدند گفت: ما باید هرروز برای فرج امام زمان (عج) دعا کنیم، زیرا ایشان فرمودند برای فرج ما دعا کنید/فارس

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=30344

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *