×

امام‌جمعه سیاهکل: از استاندار می‌خواهم نگاه ویژه‌ای به شهرستان مظلوم سیاهکل داشته باشند

  • کد نوشته: 26042
  • ۱۳۹۶-۰۹-۱۷
  • 142 بازدید
  • ۰
  • امام‌جمعه سیاهکل با مهم خواندن توجه به اقتصاد مقاومتی، تأکید کرد: راحت شدن از شر آمریکا ایستادن به‌پای اقتصاد مقاومتی است نه برجام‌ها. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ،حجت‌الاسلام‌ والمسلمین محمدرضا شکسته‌دل در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این شهر، با اشاره به سفر استاندار گیلان به سیاهکل، اظهار کرد: از نزدیک شاهد […]

    امام‌جمعه سیاهکل: از استاندار می‌خواهم نگاه ویژه‌ای به شهرستان مظلوم سیاهکل داشته باشند
  • امام‌جمعه سیاهکل با مهم خواندن توجه به اقتصاد مقاومتی، تأکید کرد: راحت شدن از شر آمریکا ایستادن به‌پای اقتصاد مقاومتی است نه برجام‌ها.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ،حجت‌الاسلام‌ والمسلمین محمدرضا شکسته‌دل در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این شهر، با اشاره به سفر استاندار گیلان به سیاهکل، اظهار کرد: از نزدیک شاهد هستم که فرماندار تمامی تلاش خود را انجام می‌دهد تا سیاهکل یک تکانی به خود بخورد.

    وی افزود: پیشاپیش به استاندار تبریک ورود می‌گویم و از اینکه وقت گذاشته‌اید تشکر می‌کنم و از شما می‌خواهم نگاه ویژه‌ای به این شهرستان داشته باشید، زیرا مدت‌هاست که این شهرستان به آن جایگاه خود نرسیده است.

    امام‌جمعه سیاهکل بیان کرد: از استاندار تشکر می‌کنم که یک روز و نیم وقت خود را می‌گذارد و تنها به چند ساعت حضور در این شهرستان کفایت نمی‌کند و امیدوارم خروجی خوبی داشته باشد و بهترین خروجی اقتصاد مقاومتی است.

    شکسته‌دل گفت: از استاندار می‌خواهم نگاه ویژه‌ای به شهرستان مظلوم سیاهکل و از بسیاری از مواهب محروم داشته باشد تا بعدازاین سفر بگوییم برنامه‌های خوبی با این سفر پیگیری شده و امید خوبی برای مردم و جوانان ما در این شهرستان به وجود بیاید.

    وی با تبریک ۱۶ آذر روز دانشجو، بابیان اینکه امام فرمود ملاک اسلامی شدن دانشگاه‌ها خروجی آن‌ها است، خطاب به مسئولین تصریح کرد: خروجی دانشگاه‌های ما چیست، آیا دانشجویان مابعد از بیرون آمدن از دانشگاه اسلامی‌تر می‌شوند و یا اینکه تغییر می‌کنند، بسیاری از این جوان‌های ما اهل جهاد و خون دادن در برابر خدا و ایستادگی در برابر دشمنان هستند و باید این تفکر در تمامی دانشجویان نهادینه شود و خروجی آن ایستادگی در برابر مستکبران و دشمنان اسلام باشد.

    امام‌جمعه سیاهکل با مهم خواندن توجه به اقتصاد مقاومتی، تأکید کرد: راحت شدن از شر آمریکا ایستادن به‌پای اقتصاد مقاومتی است نه برجام‌ها.

    شکسته‌دل با اشاره به امضا ترامپ برای استقرار سفارت ایالات‌متحده در بیت‌المقدس، گفت: رئیس‌جمهور کشوری که ادعای سردمداری جهان را دارد پای نامه عجیب‌وغریب و دیوانه‌واری مانند خودش را امضا می‌کند که در آن نوشته‌شده پایتخت آن کشور به بیت‌المقدس برود.

    وی بابیان اینکه با این امضا پایتخت رژیم نامشروع صهیونیستی در بیت‌المقدسی که برای تمامی ادیان آسمانی مهم است، از سوی آمریکا به رسمیت شناخته می‌شود اظهار کرد: ترامپ و همراهانش نمی‌فهمند که اگر این کار را کنند تورات و انجیل و تمامی ادیان الهی نیز زیر سؤال می‌رود.

    امام‌جمعه سیاهکل افزود: جهان اسلام و سردمداران کشورهای اسلامی شاهد این وقاحت هستند و تنها با یک محکوم کردن سطحی می‌گویند با این کار مخالف هستند و هیچ اقدام عملی نمی‌کنند، آن‌ها حداقل می‌توانند سفیر آمریکا را به کشور خودشان فراخوانی کنند و عدم این کار آن‌ها نشان می‌دهد که دست در دست دشمنان دارند.

    شکسته‌دل بابیان اینکه همواره خداوند دین اسلام را به‌وسیله یک انسان فاسد ترویج می‌کند، گفت: ما این اقدام رئیس‌جمهور آمریکا را محکوم می‌کنیم و در برابر ننگی که در قبال این نماد اسلامی و قبله اول مسلمین انجام می‌شود ساکت نمی‌نشینیم.

    وی تصریح کرد: جهان اسلام کاری که می‌تواند بکند این است که در اولین فرصت کمیته‌ای در برابر این امضای ننگین تشکیل دهد و از هر کاری که از دستش برمی‌آید کوتاهی نکند تا نشان بدهیم که جهان اسلام زنده است، زیرا اگر این کار را نکنیم یعنی جهان اسلام زنده نیست.

    امام‌جمعه سیاهکل بیان کرد: راه شهدای دفاع مقدس ادامه دارد و شهدای مدافع حرم راه خودشان را از آن‌ها گرفته‌اند.

    شکسته‌دل، سالروز شهادت احمد کشوری، عبدالحسین دستغیب به‌عنوان سومین شهید محراب به دست منافقین را نیز گرامی داشت/فارس

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=26042

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *