×

امام‌جمعه سیاهکل: انتقاد باید از راه درست باشد/ اوضاع ملتهب به وجود آمده از بین برود

  • کد نوشته: 39113
  • ۱۳۹۷-۰۹-۰۲
  • 121 بازدید
  • ۰
  • امام‌جمعه سیاهکل گفت: اگر بخواهم قضیه را باز کنم طولانی می شود، اما امیدوارم هرچه زودتر و تا هفته آینده مشکلات به وجود آمده حل شود و این اوضاع ملتهب از بین برود. به گزارش گیل و دیلم، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدرضا شکسته‌دل در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه سیاهکل اظهار کرد: یک تذکر شهرستانی داشته باشم، […]

    امام‌جمعه سیاهکل: انتقاد باید از راه درست باشد/ اوضاع ملتهب به وجود آمده از بین برود
  • امام‌جمعه سیاهکل گفت: اگر بخواهم قضیه را باز کنم طولانی می شود، اما امیدوارم هرچه زودتر و تا هفته آینده مشکلات به وجود آمده حل شود و این اوضاع ملتهب از بین برود.

    به گزارش گیل و دیلم، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدرضا شکسته‌دل در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه سیاهکل اظهار کرد: یک تذکر شهرستانی داشته باشم، حرمت نباید شکسته شود، نگذاریم راه خدمت بسته شود، انتقاد باید از راه درست باشد.

    وی با بیان اینکه برای پیشرفت شهرستان باید همه مسئولان کنار هم باشند و مشکلات را درونی حل کرده و هیاهو نکنند، گفت: اگر بخواهم قضیه را باز کنم طولانی می شود، اما امیدوارم هرچه زودتر و تا هفته آینده مشکلات به وجود آمده حل شود و این اوضاع ملتهب از بین برود.

    امام‌جمعه سیاهکل با بیان اینکه رمز پیروزی انقلاب ما باور اهل‌بیت و امام است، تصریح کرد: برای پیروزی انقلاب همه متحد شدند در مقابل شاه ایستادند، امروز هم اگر می‌خواهیم جامعه طبقه طبقه نشود و ما را علیه هم قرار ندهند، باید روشنگری کنیم و متحد بمانیم.
    شکسته‌دل افزود: تمام هم‌وغم دشمن در رسانه‌های خارجی علیه نظام و مسموم است، آن‌ها به دنبال گسترش اعتراضات مردمی هستند.
    وی بیان کرد: دشمنان میگویند اگر ایرانی بخواهد غذا بخورد باید از ما اجازه بگیرد، ما بمیریم بهتر از آن است که تحت سلطه شما مزدوران باشیم.

    امام‌جمعه سیاهکل با اشاره به تجاوز چندساله سعودی‌ها و متحدانش به کشور یمن، گفت: سناریوی یمن این است که جنگ را فرسایشی کنند تا مردم به جان هم بیافتند، اگر جنگ داخلی بماند به نفع آمریکا است، چون مسلمان، مسلمان را می‌کشد.

    شکسته‌دل خطاب به دشمنان اسلام خاطرنشان کرد: هر حیله‌ای که بلد هستید انجام دهید، اما بدانید که نور اهل‌بیت و امام هیچ‌وقت خاموش شدنی نیست.

    وی ابراز کرد: اگر بخواهیم بیش از این در مقابل دشمنان بایستیم، باید اتحاد کلمه داشته باشیم.

    امام‌جمعه سیاهکل ضمن تبریک هفته بسیج به همه بسیجیان دلاور، گفت: امام فرمود «از خدا می‌خواهم مرا با بسیجیان محشور کند»، تا بسیجیان غیور ما هستند دشمن هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

    شکسته‌دل با بیان اینکه باید درزمینهٔ آسیب‌ها و پیشرفت‌های انقلاب، نگاه به وجود امام راحل صورت بگیرد، تصریح کرد: در نماز جمعه‌ها چقدر بوی امام زمان (عج) وجود دارد؟ جامعه را باید با امام آشنا کنیم، هرکس به سمت اهل‌بیت برود نجات پیدا می‌کند و هرکس به سمت آن‌ها نرود هلاک می‌شود.

    وی، روز همبستگی با مردم مظلوم فلسطین، سوم آذرماه سالروز اولین نماز جمعه اسلام و میلاد پیغمبر اکرم (ص) و امام صادق (ع) مؤسس مذهب شیعه را تبریک گفت.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=39113

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *