×

امام‌جمعه سیاهکل: اگر چرخ اقتصادی کشور بچرخد همه استفاده می‌کنند

  • کد نوشته: 26995
  • ۱۳۹۶-۱۰-۰۸
  • 81 بازدید
  • ۰
  • امام‌جمعه سیاهکل بابیان اینکه ۹ دی‌ماه پاسخ ملت به دشمنان و دفاع از ارزش‌های اسلامی بود، گفت: بعضی‌ها فکر کردند همه‌چیز در خارج از مرز است، این غلط محض است، آن‌ها حتی در کار خودشان مانده‌اند. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدرضا شکسته‌دل در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این شهر، […]

    امام‌جمعه سیاهکل: اگر چرخ اقتصادی کشور بچرخد همه استفاده می‌کنند
  • امام‌جمعه سیاهکل بابیان اینکه ۹ دی‌ماه پاسخ ملت به دشمنان و دفاع از ارزش‌های اسلامی بود، گفت: بعضی‌ها فکر کردند همه‌چیز در خارج از مرز است، این غلط محض است، آن‌ها حتی در کار خودشان مانده‌اند.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدرضا شکسته‌دل در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این شهر، ضمن گرامیداشت حماسه ۹ دی، اظهار کرد: ۹ دی‌ماه از مهم‌ترین مناسبات انقلاب اسلامی و انقلاب سوم است و روز بیداری مردم در برابر نقشه‌های شوم دشمنان به‌حساب می‌آید.

    وی بابیان اینکه در ۹ دی‌ماه، امام حسین (ع) به داد این مردم رسید و کمک کرد، گفت: امام حسین (ع) روزی زیر سم اسبان رفت تا ما بیدارباشیم و این را ثابت کرده‌ایم.

    وی تصریح کرد: در سال ۸۸ مردم تا دیدند به امام حسین (ع) توهین شد خونشان به جوش آمد، آن‌ها اصل نظام را نشانه گرفته بودند.

    امام‌جمعه سیاهکل بابیان اینکه ۹ دی‌ماه پاسخ ملت به دشمنان و دفاع از ارزش‌های اسلامی بود، خاطرنشان کرد: بعضی‌ها فکر کردند همه‌چیز در خارج از مرز است، این غلط محض است، آن‌ها حتی در کار خودشان مانده‌اند.

    شکسته‌دل بابیان اینکه گاهی داخلی‌ها اشتباهاتی می‌کنند که به نفع دشمن است، گفت: اگر چرخ اقتصادی کشور بچرخد همه استفاده می‌کنند و اگر نچرخد همه آسیب می‌بینند.

    وی افزود: مظلوم باید حقش را بگیرد و آن‌هم راه دارد، نباید دشمن را شاد کنیم، این‌که بیاییم در خیابان و کارهایی انجام دهیم مشکلی را حل نمی‌کند، دشمن‌ها میگویند ببینید این مردم نظام و دین را قبول ندارند.

    امام‌جمعه سیاهکل با اشاره به وجود کانال‌های تلگرامی که همواره در حال فحش دادن و اهانت کردن هستند، ابراز کرد: این‌ها هیزم دشمن هستند، راهکار تعادل است، جاهل کسی است که تند یا کند می‌رود.

    شکسته‌دل افزود: دشمنان در حال کار کردن علیه نظام هستند و ۶۰۰ صفحه کتاب علیه مقام معظم رهبری نوشته‌اند، بیداری مردم و مسئولین این فتنه‌ها را نابود خواهد کرد و هم باید ید واحد باشیم.

    وی بابیان اینکه عده‌ای میگویند دوره انقلابی بودن گذشته است و این هم غلط محض است، گفت: انقلابی یعنی دنباله‌رو امام حسین بودن، مگر می‌شود الآن بگوییم یزید یک کاری کرد و تمام شد؟ باید یزید زمان را شناخت.

    امام‌جمعه سیاهکل بابیان اینکه مشکلات زیاد است اما به برکت انقلاب اسلامی خدمات بسیار زیادی شده است، تصریح کرد: کمبودهای زیادی وجود دارد اما خدمات هم انجام‌شده است.

    شکسته‌دل با طرح این سؤال که اگر انقلاب نمی‌شد اوضاع چطور بود، خاطرنشان کرد: مسئولین باید شبانه‌روز برای سفره مردم زحمت بکشند نه اینکه فقط حرف بزنند، باید تحمل نقد را داشته باشند و از منتقدان نیز می‌خواهم منصفانه نقد کنند.

    وی بابیان اینکه با یاد امام زمان (عج) می‌توانیم اهل تقوا باشیم، گفت: روز جمعه دل‌ها را به یاد امام زمان (عج) منور می‌کنیم، ما قطره‌ایم در برابر دریای نور ایشان و باید به امام زمان (عج) ثابت کنیم که جان را فدایش می‌کنیم/فارس

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=26995

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *