×

امام‌جمعه سیاهکل: برای بازار روز دوشنبه و پنجشنبه سیاهکل تدبیری انجام شود

  • کد نوشته: 31120
  • ۱۳۹۷-۰۲-۰۷
  • 115 بازدید
  • ۰
  • امام‌جمعه سیاهکل با بیان اینکه کارگران چرخ اقتصادی کشور را می‌چرخانند گفت: دولتمردان باید به فکر اشتغال جوانان باشند. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدرضا شکسته در خطبه‌های عبادی سیاسی این هفته سیاهکل با اشاره به مشکلات آب‌رسانی به مزارع برنج شهرستان سیاهکل  اظهار کرد: مسئولین به فکر رساندن آب به مزارع […]

    امام‌جمعه سیاهکل: برای بازار روز دوشنبه و پنجشنبه سیاهکل تدبیری انجام شود
  • امام‌جمعه سیاهکل با بیان اینکه کارگران چرخ اقتصادی کشور را می‌چرخانند گفت: دولتمردان باید به فکر اشتغال جوانان باشند.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدرضا شکسته در خطبه‌های عبادی سیاسی این هفته سیاهکل با اشاره به مشکلات آب‌رسانی به مزارع برنج شهرستان سیاهکل  اظهار کرد: مسئولین به فکر رساندن آب به مزارع کشاورزی باشند ت هرچه سریع‌تر مشکل کشاورزان حل شود.

    وی با اشاره به ساماندهی بازار هفتگی سیاهکل گفت: می‌بایست برای بازار روز دوشنبه و پنجشنبه سیاهکل تدبیری انجام شود تا کار دقیق انجام‌شده و عده‌ای ناراحت و عده‌ای خوشحال نشوند.

    امام‌جمعه سیاهکل تصریح کرد: راننده‌های کارخانه سیمان گیلان سبز دیلمان ناراحت هستند و می‌گویند با توجه به گرانی‌ها، کرایه آن‌ها افزایش نداشته و از مسئولان کارخانه سیمان تقاضا دارم مشکل آن‌ها را حل کنند و البته رانندگان نیز در حل مشکل کمک کنند.

    شکسته‌دل با تبریک به مناسبت فرارسیدن میلاد باسعادت مهدی موعود (عج) گفت: شب نیمه شعبان متعلق به امام زمان (عج) است و سفارش شده که این شب را احیا بگیرید تا آماده شب‌های قدر شوید.

    وی با اذعان به اینکه روزی خواهد آمد که عالم یک پادشاه و سرور دارد و آن‌هم امام زمان (عج) خواهد بود بیان کرد: هرروز صبح باید به بهانه‌ای امام مظلوم خود را یاد کنیم و اگر ین کار با توجه قلبی باشد آن‌وقت زندگی بابرکت می‌شود.
    امام‌جمعه سیاهکل با تبریک فرارسیدن ولادت حضرت علی‌اکبر (ع) و روز جوان بیان کرد: جوانان امامان خود را دریابند، جوانان یاد بگیرند دنیا و آخرت را باهم بسازند و آن‌ها را از هم جدا نکنند.

    شکسته‌دل افزود: حضرت علی‌اکبر علیه‌السلام آن‌قدر خدامحور بود که با اشتیاق فراوان سمت فدا کردن جانش برای پروردگار خود پیش رفت.

    وی با تأکید بر اینکه جوانان هر کاری که می‌توانند انجام دهند بیان کرد: دولتمردان باید به فکر اشتغال جوانان باشند، جوانی که کار نداشته باشد چطور می‌تواند ازدواج کند.

    امام‌جمعه سیاهکل با اشاره به تحولات اخیر در سوریه گفت: نقشه جدید آمریکا در سوریه رساندن اسلحه به نظامیان مخالف دولت است.

    شکسته‌دل با تأکید بر اینکه اگر جنگی اتفاق بیفتند، خاتمه جنگ در هر شرایطی نابودی رژیم صهیونیستی است افزود: رژیم صهیونیستی و آمریکا نمی‌توانند ببیند که ایران این‌همه موفقیت کسب کرده و آن‌ها مانند جنگ در عراق شکست خوردند و خواهند خورد.

    امام‌جمعه سیاهکل با گرامیداشت روز کار و کارگر، گفت: کارگران چرخ اقتصادی کشور را می‌چرخانند، این افراد بسیار محترم هستند و پیغمبر اسلام (ص) دست آن‌ها را می‌بوسید/فارس

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=31120

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *