×

امام‌جمعه سیاهکل: برای من جای سؤال است که چرا روکش آسفالت (بازکیاگوراب تا سرشکه) تا سیاهکل ادامه نداشت/ درگذشته خواستار تعریض این جاده شده‌ایم

  • کد نوشته: 25502
  • ۱۳۹۶-۰۹-۰۳
  • 185 بازدید
  • ۰
  • امام‌جمعه سیاهکل با اشاره به مقارن شدن پیروزی علیه داعش هم‌زمان با هفته بسیج، گفت: این تقارن به ما اعلام می‌کند که بسیج نمی‌گذارد دنیا به دست نااهلان بیافتد. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ،حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدرضا شکسته‌دل در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این شهر، ضمن تبریک هفته بسیج، اظهار کرد: پنجم آذرماه […]

    امام‌جمعه سیاهکل: برای من جای سؤال است که چرا روکش آسفالت (بازکیاگوراب تا سرشکه) تا سیاهکل ادامه نداشت/ درگذشته خواستار تعریض این جاده شده‌ایم
  • امام‌جمعه سیاهکل با اشاره به مقارن شدن پیروزی علیه داعش هم‌زمان با هفته بسیج، گفت: این تقارن به ما اعلام می‌کند که بسیج نمی‌گذارد دنیا به دست نااهلان بیافتد.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ،حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدرضا شکسته‌دل در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این شهر، ضمن تبریک هفته بسیج، اظهار کرد: پنجم آذرماه سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به‌فرمان امام خمینی (ره) است که در شجره‌های خبیثِ شروع به فعالیت کرد.

    وی افزود: از سرهنگ خوشحال فرمانده سپاه و تمامی بسیجیان که در همه عرصه‌ها حضوری چشم‌گیر دارند تشکر می‌کنم.

    امام‌جمعه سیاهکل با اشاره به انجام پروژه روکش آسفالت از بازکیاگوراب تا سرشکه، گفت: برای من جای سؤال است که چرا این آسفالت تا سیاهکل ادامه نداشت، از مسئولین راهداری می‌خواهم تا در این مورد توضیح بدهند تا به مردم اعلام کنم، البته درگذشته خواستار تعریض این جاده نیز شده‌ایم.

    شکسته‌دل با اشاره به پایان یافتن حکومت داعش در عراق و سوریه، تصریح کرد: داعشی ها قصد داشتند پس از تشکیل دولت عراق و شام به ایران ورود کنند و پس‌ازآن نیز به سمت کشورهای دیگر بروند.

    وی با اشاره به مقارن شدن این پیروزی هم‌زمان با هفته بسیج، بیان کرد: این تقارن به ما اعلام می‌کند که بسیج نمی‌گذارد دنیا به دست نااهلان بیافتد.

    امام‌جمعه سیاهکل با اشاره به نامه سردار سلیمانی به ‌فرمانده کل قوا، گفت: یک سرباز از سربازان مقام معظم رهبری وعده نابودی داعش را در دو ماه قبل می‌دهد و آن تحقق می‌باشد و رهبری انقلاب نیز فرمودند پایان رژیم صهیونیستی نزدیک است که البته نشانه‌های آن نیز قابل‌مشاهده است.

    شکسته‌دل با تسلیت به مناسبت جان باختن تعداد زیادی از هم‌وطنانمان در زلزله کرمانشاه، خاطرنشان کرد: این زلزله فرصت‌ها و تهدیداتی داشت، درتهدیدها باید منازل مقاوم‌سازی شوند و در فرصت‌ها نیز می‌بایست از همدلی مردم در کمک‌رسانی‌ها یادکرد.

    وی افزود: مردم آسیابر که مقیم شهرهای مختلف کشور بودند یک کامیون وسایل موردنیاز زلزله‌زدگان را جمع‌آوری کرده و به مناطق زلزله‌زده ارسال کردند که جای تقدیر دارد.

    امام‌جمعه سیاهکل ابراز کرد: مردم شهرستان سیاهکل که همواره همراه و همدل هستند و در این حادثه نیز با جمع‌آوری چند کامیون از لوازم ضروری به مردم مناطق زلزله‌زده کمک کردند.

    شکسته‌دل ضمن تشکر از تلاش‌های دولتمردان برای کمک‌رسانی به مناطق زلزله‌زده، گفت: همان‌طور که رهبری فرمودند به این حد از کمک راضی نیستیم، باید عزم دولت چنان قوی شود که اگر تریبون‌های رسمی و غیررسمی نزد مردم بروند آن‌ها از خدمات‌رسانی اعلام رضایت کنند.

    وی افزود: دشمنان از این موقعیت در حال سوءاستفاده هستند و هجمه‌ها علیه دولت و نهادهای امدادی و خدمات رسان زیاد است.

    امام‌جمعه سیاهکل بابیان اینکه زن و شوهر باید همرنگ یکدیگر باشند و آرمان‌های آن‌ها مشابه یکدیگر باشد، تأکید کرد: یکی از عبادت‌های بزرگ نقش واسطه‌گری برای ازدواج است و خانواده‌ها و دوستان و آشنایان باید در این کار ورود کنند.

    شکسته‌دل، شهادت امام حسن عسکری در روز دوشنبه و آغاز امامت امام زمان (عج) در روز سه‌شنبه، روز نیروی دریایی، آزادسازی شهر بستان و چزابه و روز بزرگداشت شیخ مفید را گرامیداشت.

    به گزارش گیل و دیلم، پیش از خطبه‌های نماز جمعه سیاهکل، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید علی سید رضایی نماینده ولی‌فقیه در سپاه ناحیه سیاهکل به مناسبت هفته بسیج سخنرانی کرد/فارس

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=25502

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *