×

امام‌جمعه سیاهکل: به جمع‌بندی رسیدم که بروم/ از همه مردم سیاهکل راضی‌ام/ حلالم کنید/ بعضی‌ها برای من هجمه و حاشیه ساختند/ هیچ ملک و زمینی به من و خانواده‌ام اضافه نشد

  • کد نوشته: 42741
  • ۱۳۹۷-۱۲-۰۴
  • 154 بازدید
  • ۰
  • امام‌جمعه سیاهکل گفت: از همین‌جا اعلام می‌کنم نه خودم و نه خانواده خودم هیچ ملک، زمین، مزرعه و هیچ‌چیزی از خودم در این شهرستان ندارم، شاید شیاطین دور از این جمع بخواهند شیطنت کنند، در این شهر و نه شهر دیگری هیچ‌چیز به من اضافه نشده و نخواهد شد، شاید خنده‌دار باشد، ولی روز اول […]

    امام‌جمعه سیاهکل:  به جمع‌بندی رسیدم که بروم/ از همه مردم سیاهکل راضی‌ام/ حلالم کنید/ بعضی‌ها برای من هجمه و حاشیه ساختند/ هیچ ملک و زمینی به من و خانواده‌ام اضافه نشد
  • امام‌جمعه سیاهکل گفت: از همین‌جا اعلام می‌کنم نه خودم و نه خانواده خودم هیچ ملک، زمین، مزرعه و هیچ‌چیزی از خودم در این شهرستان ندارم، شاید شیاطین دور از این جمع بخواهند شیطنت کنند، در این شهر و نه شهر دیگری هیچ‌چیز به من اضافه نشده و نخواهد شد، شاید خنده‌دار باشد، ولی روز اول حضور من در این شهر کفش مرا در ورودی مسجد بردند.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدرضا شکسته‌دل در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه سیاهکل با بیان اینکه این هفته، هفته خداحافظی من با شماست، اظهار کرد: بنده به مدت ۵ سال در خدمت مردم سیاهکل بوده‌ام و به آن افتخار می‌کنم.
    وی خاطرنشان کرد: بنده شاهد تودیع و معارفه ۳ فرماندار بودم و حالا نوبت من است، به جمع‌بندی رسیدم که بروم برای همه بهتر است.
    امام‌جمعه سیاهکل با بیان اینکه از همه مردم سیاهکل راضی‌ام، گفت: قطعاً بارها اشتباهاتی داشتم، دیر آمدم، تند گفتم، کند گفتم، از همه حلالیت می‌طلبم.
    شکسته‌دل با بیان اینکه در مدت حضورم بعضی‌ها برای من هجمه و حاشیه ساختند، درصورتی‌که این‌گونه نیست، افزود: خیلی از آقایان و خانم‌ها بوده‌اند که بسیار محترمانه تذکر می‌دادند، آن‌هایی که پشت سرم حرف زدند و حاشیه ساختند، من در جواب آنها میگویم سلام‌علیکم.
    وی بیان کرد: معیار موفقیت یک مسئول، به رضایت‌مندی عمومی است، اگر عموم از من ناراضی بودند وای بر حال من، اما اگر راضی بودند خوشا به حال من.
    امام‌جمعه سیاهکل تصریح کرد: از همین‌جا اعلام می‌کنم نه خودم و نه خانواده خودم هیچ ملک، زمین، مزرعه و هیچ‌چیزی از خودم در این شهرستان ندارم، شاید شیاطین دور از این جمع بخواهند شیطنت کنند، در این شهر و نه شهر دیگری هیچ‌چیز به من اضافه نشده و نخواهد شد، شاید خنده‌دار باشد، ولی روز اول حضور من در این شهر کفش مرا در ورودی مسجد بردند.

    شکسته‌دل خطاب به مسئولین گفت: جلسات نهج‌البلاغه پنجشنبه‌ها را ادامه دهید، زیرا تأثیر بسیار زیادی در خدمت‌رسانی به مردم دارد.
    وی تصریح کرد: از فرمانداران قبلی و فعلی، از مردم، هیئت‌های امنا، ستاد اقامه نماز جمعه به‌خصوص آقای کشتکار، از خواهران عزیز و برادران عزیز که همه‌روزه باهم فعال بودیم، از نیروهای مسلح نظامی و انتظامی به‌خصوص سپاه و بسیج و حلقات صالحین بسیار پرشور تشکر می‌کنم.

    امام‌جمعه سیاهکل گفت: بسیاری از کارهای فرهنگی، اجتماعی و عمرانی در سطح شهر انجام‌شده که امیدوارم در دوران امام‌جمعه بعد هم ادامه‌دار باشد.

    شکسته‌دل بیان کرد: خیلی‌ها روایات هفته گذشته من درباره دخالت در زندگی شخصی دیگران را به خود بنده ربط دادند، گفتند مگر از حاج‌آقا هم خبری است؟! اگر کسی آبروی مؤمن را ببرد نفرین اهل آسمان را دارد، این افراد باید به خود بیایند، چون بعضی اقدامات غیرقابل‌جبران هستند.

    وی با بیان اینکه مسئولان باید برای رضایت مردم از جان مایه بگذارند، خطاب به محمود صوفی فرماندار سیاهکل تصریح کرد: آقای فرماندار، شمارا به نام یک فرماندار خوش‌مشرب می‌شناسیم، خدا را شاکریم که به شهرمان آمدید، آقای فرماندار، سیاهکل بسیار محروم است، در رفع اسم محرومیت اقدام جدی کنید، سرمایه‌گذار باید به این شهرستان بیاید.

    امام‌جمعه سیاهکل ابراز کرد: مشکل چهارراه تازه‌آباد در راه اصلی سیاهکل به سنگر با گذاشتن سرعت‌گیر برطرف شد و من از این بابت از مسئولین ذی‌ربط تشکر می‌کنم.

    شکسته‌دل گفت: رهبر معظم انقلاب پیام مهمی بعد از راهپیمایی ۲۲ بهمن صادر کردند، نکته‌های زیادی وجود دارد که در آن ضعف‌های گذشته و امیدواری‌های آینده آمده است.
    وی افزود: برطرف کردن عیب‌ها باید در رأس امورات باشد، شعارهایی که در اول انقلاب داده‌شده باید عملی شود.
    امام‌جمعه سیاهکل با بیان اینکه هر چیزی که شاخ دشمن را می‌شکند باید تقویت شود، ابراز کرد: در لهستان جلسه داشتند و خواستند شکست خود در منطقه را بپوشانند، ۸۰ کشور دعوت شد ولی ۲۸ کشور در این نشست حاضر شد.
    شکسته‌دل افزود: بحث اصلی این نشست مقابله با ایران بود و به خاطر همین بسیاری از کشورها نیامدند، در بیانیه آخرشان هم حرفی از ایران نزدند.

    وی خاطرنشان کرد: ایران، روسیه و ترکیه برای حل مشکلات نشست داشتند که به‌اتفاق نظرهای بسیاری رسیدند و این به معنای پیروزی است.

    امام‌جمعه سیاهکل گفت: بقیه‌الله ذخیره خداست و خیر برای مردم است، هرکس به امامش متصل شود عاقبت‌به‌خیر می‌شود، ما تاریک و سیاه هستیم، باید از خداوند بخواهیم به‌وسیله امام زمان (عج) ما را از سیاهی به روشنایی بکشاند.

    منبع: درسیاهکل

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=42741

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *