×

امام‌جمعه سیاهکل: مدیران کارخانجات به هم‌وطنان خود خیانت نکنند

  • کد نوشته: 32310
  • ۱۳۹۷-۰۳-۱۱
  • 117 بازدید
  • ۰
  • امام‌جمعه سیاهکل گفت: به مدیران کارخانه جات عرض می‌کنم که باید کالای مرغوب وارد بازار کنند و به هم‌وطنان خود خیانت نکنند. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین محمدرضا شکسته‌دل در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته این شهر اظهار کرد: در دیدار اخیر رهبری؛ آقا حل مشکلات موجود در کشور […]

    امام‌جمعه سیاهکل: مدیران کارخانجات به هم‌وطنان خود خیانت نکنند
  • امام‌جمعه سیاهکل گفت: به مدیران کارخانه جات عرض می‌کنم که باید کالای مرغوب وارد بازار کنند و به هم‌وطنان خود خیانت نکنند.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین محمدرضا شکسته‌دل در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته این شهر اظهار کرد: در دیدار اخیر رهبری؛ آقا حل مشکلات موجود در کشور و پیشرفت را از مهم‌ترین مسائل برشمردند.

    وی افزود: جنگ اقتصادی عرضه ظهور ایرادها است و هر کشوری اقتصاد خوب داشته باشد برنده است.

    امام‌جمعه سیاهکل با تأکید بر لزوم حمایت همگان از کالای ایرانی خاطرنشان کرد: در خریدهای خودمان به نیت کار خیر و نزدیک شدن به خداوند؛ به‌جای خرید کالای خارجی، کالای ایرانی بخرید.

    شکسته‌دل گفت: به مدیران کارخانه جات عرض می‌کنم که باید کالای مرغوب وارد بازار کنند و به هم‌وطنان خود خیانت نکنند.

    وی با اشاره به هزینه‌های بالای املاک در این شهر بیان کرد: در بحث املاک این شهر بعضی‌ها بسیار کار خیر می‌کنند و بعضی‌ها نیز خیانت می‌کنند، هزینه‌ها را به‌صورت هنگفت بالا نبرید، مهمان از شهرهای دیگر برای دو شب می‌آید، هرچقدر بگوئید پول می‌دهد، آن‌وقت این هزینه هنگفت برای اهالی این شهر می‌ماند.

    امام‌جمعه سیاهکل با اشاره به توافقنامه مبارزه با پولشویی و مبارزه با تروریسم تصریح کرد: Fatf در جهت حمایت از تروریست است و موضوعی است که همه نسبت به آن حساس هستند، این مجموعه ایران را خطری برای دنیا می‌داند، درصورتی‌که آن‌ها خودشان خطر دنیا هستند.

    شکسته‌دل با تسلیت به مناسبت ایام ارتحال امام خمینی (ره) به‌تمامی آزادی خواهان جهان خاطرنشان کرد: بیداری امت اسلامی و یورش به اردوگاه فکری دشمن توسط امام خمینی (ره) انجام شد، امام یک حقیقت همیشه زنده تاریخ است، باید عزت به دست آورده امام راحل را باجان حفظ کنیم.

    وی گفت: اگر می‌خواهیم امام زمان (عج) را ببینیم، باید پاک شویم و این همان تقواست.

    امام‌جمعه سیاهکل با بیان اینکه روزه؛ استراحت معده و سایر دستگاه‌های بدن است افزود: کسی که مریض و یا مسافر است نباید روزه بگیرد، اما برای امتحان و مزرعه نمی‌شود روزه نگرفت.

    شکسته‌دل بیان کرد: هرکس روزه بگیرد عنایت ویژه خدا را دارد، انسان می‌خواهد انسان پاک شود و برای رسیدن به پاکی باید به سمت آن برویم.

    وی با گرامیداشت شب‌های قدر و تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام شهادت حضرت امیرالمؤمنین امام علی علیه‌السلام، تصریح کرد: شب‌های ضربت، شهادت و سوم آن حضرت در شب قدر است، در بهترین مکان متولد شد و در بهترین مکان نیز شهید شد، اما بازهم زخم‌زبان می‌شنید که می‌گفتند مگر علی نماز می‌خواند؟

    منبع:فارس

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=32310

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *