×

امام‌جمعه سیاهکل: نباید در سال فقط یک روز را به یاد شهدا باشیم

  • کد نوشته: 29657
  • ۱۳۹۶-۱۲-۱۱
  • 184 بازدید
  • ۰
  • امام‌جمعه سیاهکل گفت: از قوه قضاییه می‌خواهم در برابر فساد و زراندوزی برخی سعی مضاعف داشته باشد، قوه قضائیه باید بجنبد و اقتدار خودش را بیش‌ازپیش نشان دهد. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدرضا شکسته‌دل در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این شهر اظهار کرد: ما باید دعا کنیم امام زمان […]

    امام‌جمعه سیاهکل: نباید در سال فقط یک روز را به یاد شهدا باشیم
  • امام‌جمعه سیاهکل گفت: از قوه قضاییه می‌خواهم در برابر فساد و زراندوزی برخی سعی مضاعف داشته باشد، قوه قضائیه باید بجنبد و اقتدار خودش را بیش‌ازپیش نشان دهد.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدرضا شکسته‌دل در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این شهر اظهار کرد: ما باید دعا کنیم امام زمان (عج) هرچه زودتر ظهور کنند، زیرا اگر ایشان بیایند همه دنیا گلستان خواهد شد.

    وی با اشاره به برگزاری یادواره ۲۲۰ شهید والامقام شهرستان سیاهکل و ۲ شهید گمنام گفت: از سپاه، بسیج و سایر نهادهای مجری این یادواره باشکوه قدردانی می‌کنم.

    امام‌جمعه سیاهکل افزود: نباید در سال فقط یک روز را به یاد شهدا باشیم، بلکه باید در طول سال شهدا را یاد کنیم و در ثواب‌هایمان شریکشان کنیم زیرا به آن‌ها بدهکاریم.

    شکسته‌دل با تبریک سالروز تأسیس کمیته امداد امام خمینی (ره) و هفته نیکوکاری تصریح کرد: ۵۰ درصد از مردم ما تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی هستند و این زیبنده نیست.

    وی تأکید کرد: باید ماهی گیری یاد داده شود و تنبلی خوب نیست، باید اهم و مهم شود و در این زمینه فقرا از مابقی جدا شوند.

    امام‌جمعه سیاهکل با اشاره به در پیش بودن روز درختکاری گفت: قاچاق چوب در سیاهکل با همکاری مردم روستانشین و جنگل نشین بسیار کم شده است.

    شکسته‌دل با مهم دانستن سخنرانی مقام معظم رهبری در ۲۹ بهمن خاطرنشان کرد: عده‌ای دنبال ثروت‌اندوزی و پارتی‌بازی هستند، انگار محرومین به‌کلی فراموش‌شده‌اند، اگر دقت نکنیم انقلاب دچار ارتجاع خواهد شد.

    وی بابیان اینکه برخی کارهایی می‌کنند که مردم را سمت ضد ارزش‌ها بکشانند افزود: از همه بدتر تبعیض است، عده‌ای میلیاردی حقوق می‌گیرند و عده‌ای نان شب ندارند، این ظلم به همه خوبی‌های انقلاب، شهدا، امام و خانواده‌های شهدا است و با این کار دین را ناکارآمد معرفی می‌کنند.

    امام‌جمعه سیاهکل بابیان اینکه عده‌ای میگویند زمان پهلوی بهتر بود گفت: فکر نکنند از این انقلاب دست خواهیم کشید، جوی خون راه خواهد افتاد.

    شکسته‌دل تأکید کرد: از قوه قضاییه می‌خواهم در برابر فساد و زراندوزی برخی سعی مضاعف داشته باشد، قوه قضائیه باید بجنبد و اقتدار خودش را بیش‌ازپیش نشان دهد.

    وی با اشاره به وجود تروریست‌ها در سوریه و عراق بیان کرد: داعش زمین‌گیر شده ولی جبهه النصره باز سربلند کرده است، جای آن است که سردار سلیمانی سرافراز یک حرکت جدید بکند و زمین را از وجود این حرامیان پاک کند/فارس

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=29657

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *