×

امام‌جمعه سیاهکل: چایکاران طلب خود را دریافت نکرده‌اند/احترام مسئولین باید حفظ شود

  • کد نوشته: 26287
  • ۱۳۹۶-۰۹-۲۴
  • 169 بازدید
  • ۰
  • امام‌جمعه سیاهکل در رابطه با مطالبات چایکاران گفت: این کشاورزان روزی‌شان از این چایکاری است، مدتی است چایکاران طلب خود را دریافت نکرده‌اند و مسئولین باید حق کارگران را بگیرند. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» ، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین محمدرضا شکسته‌دل در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این شهر اظهار کرد: باید محاسن اخلاقی […]

    امام‌جمعه سیاهکل: چایکاران طلب خود را دریافت نکرده‌اند/احترام مسئولین باید حفظ شود
  • امام‌جمعه سیاهکل در رابطه با مطالبات چایکاران گفت: این کشاورزان روزی‌شان از این چایکاری است، مدتی است چایکاران طلب خود را دریافت نکرده‌اند و مسئولین باید حق کارگران را بگیرند.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» ، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین محمدرضا شکسته‌دل در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این شهر اظهار کرد: باید محاسن اخلاقی داشته باشیم، این مهم‌ترین سفارش رسول خدا به حضرت امیرالمؤمنین علیه‌السلام بوده است.

    وی با اشاره به شیوه انتقاد کردن افزود: اخلاق زیبا این است که اگر بخواهیم انتقاد کنیم، زبانمان تیز نباشد و برخورد نبوی در رأس کارها قرار بگیرد.

    امام‌جمعه سیاهکل با اشاره به حضور استاندار گیلان در مسجد جامع سیاهکل و صحبت‌هایی که با وی شد، گفت: عده‌ای از حضور استاندار در مسجد جامع سیاهکل تشکر کردند که جای قدردانی دارد.

    شکسته‌دل بابیان اینکه انتقاد خوب است، اما انتقاد سازنده‌ای که خوبی‌ها را نیز در نظر بگیرد، تصریح کرد: من از این موضوع ناراحتم که این رویه انتقاد تند ادامه‌دار باشد، سرنوشت سیاهکل به دست همین مردم است، همه را نباید به گردن مسئولین گذاشت، این مسئولین را خودمان انتخاب می‌کنیم.

    وی افزود: بهتر نبود این‌طور مطرح می‌شد که آقای استاندار چند درصد از مسئولین منصوب شما در شهر ساکن هستند؟ یا اینکه بگوییم آقای فلانی اینجا نیست تو با آن برخورد کن، من این نصیحت را از جایگاه رهبری عرض می‌کنم.

    امام‌جمعه سیاهکل خاطرنشان کرد: آقای کشتکار بسیار زحمتکش هستند اما نباید ناراحت شوند، از حقوق مسئولین این است که باید احترامشان حفظ شود، این رویه کار را بهتر نمی‌کند، یک عده آن روز در برابر آن انتقادها تکبیر گفتند و این کارساز نیست.

    وی بیان کرد: خروجی حضور استاندار درسیاهکل بلندمدت خواهد بود و اشتغال جوانان مهم‌ترین آنان بود، از فرماندار سیاهکل می‌خواهم پیگیری کنند تا تصمیمات اجرایی شود.

    وی در رابطه با مطالبات چایکاران گفت: این کشاورزان روزی‌شان از این چایکاری است، مدتی است چایکاران طلب خود را دریافت نکرده‌اند و مسئولین باید حق کارگران را بگیرند.

    امام‌جمعه سیاهکل با اشاره به سفر وزیر امور خارجه انگلیس به ایران، ابراز کرد: انگلیس پرونده خوبی در تاریخ ایران ندارد، همه باید هوشیار باشند تا این روباه پیر سرمان کلاه نگذارد، ما قراردادهای پلیدی را که انگلیسی‌ها به‌زور به شاهان بی‌لیاقت ما تحمیل کرد را هیچ‌وقت فراموش نخواهیم کرد.

    وی افزود: از رئیس مجلس تشکر می‌کنم که اشتباهات آنان را به‌صراحت تذکر داد، ما به هیچ کشوری باج نمی‌دهیم، اگر ببینیم کشوری از گذشته خبیث خود پشیمان و حاضر به جبران است، تعامل خواهیم کرد، این ملت شهید داده و ستم‌کشیده و هرگز فریب اینان را نخواهد خورد.

    وی ضمن تسلیت سالروز شهادت دکتر مفتح، روز وحدت حوزه و دانشگاه، گفت: این دو گوهر اگر در کنار هم باشند کشور مصون خواهد ماند.

    امام‌جمعه سیاهکل بابیان اینکه اگر دعای امام زمان (عج) نبود، این‌همه عزت نداشتیم، تصریح کرد: هرچه به امام زمان نزدیک‌تر بشویم سود بیشتری برده‌ایم و خیر دنیا و آخرت ما در نزدیکی به ایشان است، امام زمان (عج) فرمودند اگر دعای ما برای شما نبود، شما خوراک دشمنان می‌شدید/فارس

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=26287

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *