×

امام‌جمعه لاهیجان: آمریکا وقیحانه حادثه تروریستی را حق ایران می‌داند/ عمل زشت سگ گردانی در حاشیه استخر خیلی زیاد است

  • کد نوشته: 16664
  • ۱۳۹۶-۰۳-۱۹
  • 92 بازدید
  • ۰
  • امام‌جمعه لاهیجان با محکومیت حوادث تروریستی تهران گفت: آمریکا وقیحانه حادثه تروریستی را حق ایران می‌داند. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم»، حجت‌الاسلام‌والمسلمین احمد عبدالله زاده پاشاکی در خطبه‌های این هفته لاهیجان در مسجد جامع این شهر، با اشاره به حادثه تروریستی اخیر در تهران اظهار کرد: اکثر کشورهای اسلامی این قضیه را محکوم […]

    امام‌جمعه لاهیجان: آمریکا وقیحانه حادثه تروریستی را حق ایران می‌داند/ عمل زشت سگ گردانی در حاشیه استخر خیلی زیاد است
  • امام‌جمعه لاهیجان با محکومیت حوادث تروریستی تهران گفت: آمریکا وقیحانه حادثه تروریستی را حق ایران می‌داند.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم»، حجت‌الاسلام‌والمسلمین احمد عبدالله زاده پاشاکی در خطبه‌های این هفته لاهیجان در مسجد جامع این شهر، با اشاره به حادثه تروریستی اخیر در تهران اظهار کرد: اکثر کشورهای اسلامی این قضیه را محکوم می‌کنند اما آمریکا وقیحانه این حادثه را حق ایران می‌داند و از طرفی در عربستان ناتوی عربی تشکیل داده و کشور قطر را برای حمایت از ایران تحریم می‌کنند.

    وی با تأکید بر اینکه اگر رزمندگان ما در سوریه و لبنان نمی‌جنگیدند باید در تهران هم با آن‌ها می‌جنگیدیم بیان کرد: هزینه سازش عربستان به قیمت درآمدهای نفتی آنان شده است تا روزی دست محبت به سر آن‌ها بکشد.

    امام‌جمعه لاهیجان افزود: منافقین ۱۷ هزار ترور داشتند و جوانان را زنده‌زنده پوست کندند اما در ایام تبلیغات انتخاباتی حرف‌هایی زده‌شده و آب در آسیاب دشمن ریخته شد و منافقین را خوشحال کردند.

    وی با اذعان به اینکه خیلی‌ها از وضعیت بدحجابی شهر لاهیجان گله‌مند هستند گفت: لاهیجان مظلوم است چون فرهنگ غیربومی در اینجا می‌آید.

    و بابیان اینکه سگ گردانی در داخل و حاشیه استخر، خیلی زیاد است افزود: در این شهر با این سابقه فرهنگی و دینی در تاریخ تشیع این عمل زشت است، باید دقت کنیم در این فصل گرما و آلودگی زیاد است که حیوان را بغل می‌کند.

    عبدالله زاده بابیان اینکه شعار نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران با منطق امام علی در تعارض است افزود: امام علی (ع) می‌فرمایند مظلوم را حمایت کنید، ما شیعه هستیم و در جمهوری اسلامی زندگی می‌کنیم.

    امام‌جمعه لاهیجان بابیان اینکه بعضی‌ها انقلاب را فراموش کرده‌اند گفت:برخی از انقلاب و انقلابی گری را فراموش کرده‌اند و می‌گویند چالش با قدرت‌های سلطه‌گر هزینه‌بردار است.

    وی با اشاره به اینکه هرکدام می‌خواهیم سلایق شخصی خود را به دین و قرآن تحمیل کنیم که تفسیر به رأی است گفت: همه نعمات را از خداوند بدانیم، غذای پاک و حلال استفاده کنیم و خود را در این دو روز دنیا گم نکنیم که اثرات ناشکری گرفتن نعمات است./فارس

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=16664

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *