×

امام‌جمعه لاهیجان: اگر همه‌ دنیا دست‌به‌دست هم دهند مردم ایران ذره‌ای از خواسته‌های خود عقب‌نشینی نخواهند کرد

  • کد نوشته: 32090
  • ۱۳۹۷-۰۳-۰۴
  • 70 بازدید
  • ۰
  • امام‌جمعه لاهیجان با اذعان به اینکه مذاکره سبب شده آمریکا بی‌آبرو شود درست است ولی ما برای این‌ها مذاکره نکردیم گفت: اگر همه‌ دنیا دست‌به‌دست هم دهند مردم ایران ذره‌ای از خواسته‌های خود عقب‌نشینی نخواهند کرد. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ،حجت‌الاسلام مهدی صدیق در آئین عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه شهرستان لاهیجان […]

    امام‌جمعه لاهیجان: اگر همه‌ دنیا دست‌به‌دست هم دهند مردم ایران ذره‌ای از خواسته‌های خود عقب‌نشینی نخواهند کرد
  • امام‌جمعه لاهیجان با اذعان به اینکه مذاکره سبب شده آمریکا بی‌آبرو شود درست است ولی ما برای این‌ها مذاکره نکردیم گفت: اگر همه‌ دنیا دست‌به‌دست هم دهند مردم ایران ذره‌ای از خواسته‌های خود عقب‌نشینی نخواهند کرد.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ،حجت‌الاسلام مهدی صدیق در آئین عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه شهرستان لاهیجان در مسجد جامع این شهر با اشاره به انتشار برخی فیلم‌های نامربوط در فضای مجازی اظهار کرد: دشمن قدم‌به‌قدم در حال فتح سنگرهاست و تلاش می‌کند ما را نسبت به ارزش‌ها کم‌اهمیت کند.

    وی با تبریک سالروز آزادسازی خرمشهر افزود: فتح خرمشهر فتح شهر و خاک و ایران نبود بلکه فتح دل‌های مشتاق به اسلام بود و تنها جنگی که حتی یک متر خاک ما به دست دشمن نیفتاد جنگ تحمیلی علیه ایران بود.

    امام‌جمعه لاهیجان با اشاره به دیدار رهبر انقلاب در دیدار رمضانیه با کارگزاران نظام گفت: رهبری هشدار دادند که دولتمردان کارها و برنامه‌های خود را به‌دوراز مذاکرات طرح‌ریزی کنند.

    صدیق با بیان اینکه دولت اسلامی نمی‌تواند با آمریکا تعامل کند چون با عهد خود وفا ندارد تصریح کرد: آمریکا به یک‌چیز رضایت می‌دهد و آن‌هم سقوط انقلاب اسلامی است، هر زمان در مقابل آمریکا انحطاط نشان دادیم آن‌ها یک‌قدم جلو آمدند.

    وی با اشاره به رفتار اروپا بعد از برجام بیان کرد:  اروپا نشان داد در بزنگاه‌های حساس سمت آمریکا می‌رود و در این قضیه هم همین کار را خواهند کرد.

    خطیب جمعه لاهیجان با بیان اینکه مسائل داخلی کشور را نباید به برجام گره بزنیم خاطرنشان کرد: در کشور گرانی، تبعیض و بیکاری داریم و مسئولان باید تلاش کنند تا با رفع آنان مردم را به انقلاب بدبین نشوند.

    صدیق با اذعان به اینکه مذاکره سبب شده آمریکا بی‌آبرو شود درست است ولی ما برای این‌ها مذاکره نکردیم خاطرنشان کرد: اگر همه‌ دنیا دست‌به‌دست هم دهند مردم ایران ذره‌ای از خواسته‌های خود عقب‌نشینی نخواهند کرد.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=32090

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *