×

امام‌جمعه لاهیجان: نماینده نباید مربوط به این جناح و آن جناح باشد

  • کد نوشته: 25505
  • ۱۳۹۶-۰۹-۰۳
  • 114 بازدید
  • ۰
  • امام‌جمعه لاهیجان گفت: دولت و مقر داعش نابود شد ولی اکنون این داعش ها زیر چتر دیگران قرار گرفتند، حکومت پوشالی داعش از بین رفته ولی خود افراد هنوز مانده اند و نباید از آن غافل شویم. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مهدی صدیق در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با اشاره […]

    امام‌جمعه لاهیجان: نماینده نباید مربوط به این جناح و آن جناح باشد
  • امام‌جمعه لاهیجان گفت: دولت و مقر داعش نابود شد ولی اکنون این داعش ها زیر چتر دیگران قرار گرفتند، حکومت پوشالی داعش از بین رفته ولی خود افراد هنوز مانده اند و نباید از آن غافل شویم.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مهدی صدیق در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با اشاره به رابطه بین مسئولین با یکدیگر و تعامل، اظهار کرد: نماینده باید حسن خلق داشته باشد و نباید مربوط به این جناح آن جناح باشد، فرماندار و امام‌جمعه هم باید این‌چنین باشند.

    وی بابیان اینکه آمر به معروف و ناهی از منکر باید اهل عمل و به شخصت افراد احترام بگذارند، افزود: باید آبروی افراد را حفظ و برای آنان ارزش قائل شد و ارشاد و امربه‌معروف نیز باید تدریجی صورت گیرد.

    امام‌جمعه لاهیجان با اذعان به اینکه بسیجی سیاست زده نیست و مجاهد است و فحاشی و بددهنی نمی‌کند، گفت: اگر بسیج نبود چه کسی می‌توانست در مقابل دنیا بایستد، بسیج در همه‌چیز جلودار بود.

    صدیق با اشاره به فرمایش امام خمینی مبنی بر اینکه “کاش یک بسیجی بودم”، تصریح کرد: بسیجیان بر خود ببالند و درود بر سردار سلیمانی که در سوریه، عراق و کشورهای اسلامی که بسیج تشکیل دادند و از طریق حشدالشعبی عراق و حزب الله لبنان با تفکر بسیجی با داعش مبارزه و ایستادگی کردند.

    وی بابیان اینکه مردم ایران، سوریه و عراق، زنان پر افتخار مدافع حرم که بسیار کار با ارزشی کردند، افزود: دولت و مقر داعش نابود شد ولی اکنون این داعش ها زیر چتر دیگران قرار گرفتند، حکومت پوشالی داعش از بین رفته ولی خود افراد هنوز مانده اند و نباید از آن غافل شویم/فارس

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=25505

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *