×

امام جمعه اسالم: افراد شایسته، متعهد و متخصص در معرض انتخاب مردم قرار گیرند

  • کد نوشته: 52773
  • ۱۳۹۸-۰۹-۲۹
  • 78 بازدید
  • ۰
  • امام جمعه اسالم با بیان اینکه بررسی صلاحیت‌ها و رای مردم امانت بسیار بزرگ و سنگینی است که به معتمدان و ناظران سپرده شده است، گفت: باید افراد شایسته، متعهد، متخصص، جوان و حزب‌الهی در معرض انتخاب مردم قرار گیرند و مردم خود سرنوشت خود را تعیین کنند. به گزارش گیل و دیلم ،حجت الاسلام والمسلمین […]

  • امام جمعه اسالم با بیان اینکه بررسی صلاحیت‌ها و رای مردم امانت بسیار بزرگ و سنگینی است که به معتمدان و ناظران سپرده شده است، گفت: باید افراد شایسته، متعهد، متخصص، جوان و حزب‌الهی در معرض انتخاب مردم قرار گیرند و مردم خود سرنوشت خود را تعیین کنند.

    به گزارش گیل و دیلم ،حجت الاسلام والمسلمین محمدجواد باقری ارومی امروز(جمعه) در خطبه‌های نماز جمعه اسالم، در ادامه سلسله مباحث وظایف منتظران در دوران غیبت به بیان کیفیت ولادت و امامت حضرت ولی‌عصر(عج) پرداخت و اظهار کرد: حفظ جان امام زمان به وسیله غیبت از الطاف خفیه الهی است.

    وی ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت عیسی(ع) و تبریک سال جدید میلادی به هموطنان مسیحی، این پیامبر بزرگ الهی را از معجزات و نشانه‌های آشکار خداوند خواند و گفت: حقیقت حضرت عیسی(ع) و مادر بزرگوارش حضرت مریم(س) آن چیزی است که در قرآن آمده و ایشان بشارت‌دهنده به نبوت حضرت خاتم(ص) و از یاران حضرت مهدی(عج) در هنگام ظهور خواهد بود.

    امام جمعه اسالم با گرامیداشت سوم دی روز تشکیل ثبت احوال و روز ملی ثبت احوال و تقدیر از زحمتکشان و خدمتگزاران این عرصه، ثبت وقایع حیاتی نظیر ولادت و وفات را جهت داشتن آمار دقیق برای برنامه‌ریزی مفید و برای پیشبرد اهداف یک جامعه ضروری دانست.

    باقری، طرح استیضاح دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا را فارغ از هرگونه نتیجه آن نشانه دیگری از ضعف و افول ایالات متحده و نظام امپریالیستی دانست و افزود: پیروزی نخست وزیر انگلستان و موفقیت او جهت تشکیل دولت انگلیس، مسیر خروج از اتحادیه اروپا موسوم به «برگزیت» را سریع تر پیش می برد و این موضوع یکی دیگر از نشانه‌های فروپاشی و افول قدرت غرب در جهان است.

    وی با اشاره به پایان مرحله اول بررسی صلاحیت نامزدهای انتخاباتی مجلس یازدهم در هیئت‌های اجرایی، گفت: همه باید تلاش کنیم در درجه اول مردم را به حضور حداکثری و شرکت پرشور در انتخابات و بعد از آن به انتخاب اصلح دعوت کنیم.

    امام جمعه اسالم خاطرنشان کرد:‌ باید توجه داشته باشیم بررسی صلاحیت‌ها و رای مردم امانت بسیار بزرگ و سنگینی است که به معتمدان و ناظران سپرده شده و مبادا به بهانه حضور حداکثری در امانت مردم خیانت کنیم لذا باید افراد شایسته، متعهد، متخصص، جوان و حزب‌الهی در معرض انتخاب مردم قرار گیرند و مردم خود سرنوشت خود را تعیین کنند

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=52773

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *