×

امام جمعه املش: مگر می شود یک شهرداری دو شهردار داشته باشد/ آقای استاندار ما ریشه این مشکل را در استانداری می بینیم/چه کسی پاسخگوی مطالبات کارکنان شهرداری خواهد بود?

  • کد نوشته: 14341
  • ۱۳۹۶-۰۱-۱۲
  • 203 بازدید
  • ۰
  • حجت الاسلام والمسلمین محمدصفری امام جمعه شهرستان املش در خطبه های نماز جمعه املش با تاکید بر داستان شهرداری شهر املش گفتند: علیرغم اینکه هم تلفنی و هم حضوری با جناب آقای استاندار صحبت کردم و قول هم دادند که این موضوع برطرف شود اما تا به امروز این مسئله برطرف نشده است. ما ریشه […]

    امام جمعه املش: مگر می شود یک شهرداری دو شهردار داشته باشد/ آقای استاندار ما ریشه این مشکل را در استانداری می بینیم/چه کسی پاسخگوی مطالبات کارکنان شهرداری خواهد بود?
  • حجت الاسلام والمسلمین محمدصفری امام جمعه شهرستان املش در خطبه های نماز جمعه املش با تاکید بر داستان شهرداری شهر املش گفتند: علیرغم اینکه هم تلفنی و هم حضوری با جناب آقای استاندار صحبت کردم و قول هم دادند که این موضوع برطرف شود اما تا به امروز این مسئله برطرف نشده است. ما ریشه این گرفتاری را در استانداری می بینیم.اقای استاندار حتماً این خطاب بنده را می شنوند و دوستان به ایشان می رسانند. خواهش ما از جناب آقای استاندار هم این است، شما می دانید کدام شهرداری است که مشکل نداشته باشد?کدام شهرداری است که تخلف نداشته باشد? نداریم .اما چرا شما انگشت گذاشتید روی شهرداری املش ؟ برای ما سوال است. ما تعلق خاطری نه به آقای ریحانی و نه به آقای معقول داریم . هر دو را برادر خودمان می دانیم.اما مگر می شود یک شهرداری ۲ شهردار داشته باشد?چه کسی باید پاسخگو باشد? ایام عید را سپری میکنیم،انباشت زباله ها فاجعه است و ما دم از فرهنگ مردم املش میزنیم ؟ دم از خوبیهای مردم املش میزنیم.آیا اینها شعارهای پوپولیستی نیست به قول آقایان؟؟؟ آن هم در ایام انتخابات. که این همه دم از مشارکت حداکثری اجتماع برای دو انتخابات بزرگ میزنیم ? این چه بساطی است که آقایان با سیاست غلط خودشان در حوزه استانداری برای مردم املش به وجود آوردند.تبعات این کار را چه کسی باید پاسخ بدهد . من میگویم جناب آقای استاندار خودشان باید پاسخ این موضوع باشند.

    جناب آقای استاندار آیا زندگی اجتماعی مردم املش برای شما مهم نیست? ما هرجا نشستیم تعریف شما را کردیم، از اخلاقمداری ،متانت ،تدین و مدیریت شما گفتیم، اما مردم املش در این دو سه ماه اخیر خلاف اینها را دیدند.

    جناب آقای دکتر نجفی .خواهش ما از حضرتعالی این است نسبت به این موضوع عنایت و توجه ای داشته باشید.که دیگر صبر مردم املش نسبت به این مسئله تمام شده است ….(تکبیرنمازگزاران)

    لذا مسئله زباله و انباشت زباله در شهر املش یک موضوعی است و دهها موضوع دیگر که بعنوان تبعات منفی این تصمیم در کنارش جمع شده .بحث حقوق کارمندان و کارگران را چه کسی باید پاسخ بدهد.کسی یقه استاندار را نمیگیرد اما یقه من امام جمعه را میگیرند.هجمه تلفن ها و پیامک هایی که وجود دارد و مطالباتی که از ناحیه دوستان ما در شهرداری وجود دارد آیا من امام جمعه باید پاسخ بدهم ؟ یا سایر دوستان دیگر باید پاسخگوی این مسئله باشند.و هر از چند گاهی ما در سطح شهرستان املش یک موضوعی رامیبینیم به عنوان اینکه یک التهاب دارد درجامعه ایجاد میشود و این همه ظرفیتی که درحوزه شهرستان املش به لحاظ منابع انسانی یا منابع طبیعی وجود دارد. اما مع الاسف بخاطر همین مسائل حاشیه ایجاد شده آن هم سیاسی غلط این ظرفیتها به حاشیه میرود. لذا ما خواهشمان از دوستان این است که از سر تعامل چون در آستانه انتخابات قرار گرفتیم جناب آقای استاندار توجه ویژه نسبت به این مسئله مهم در هفته آتی داشته باشند.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=14341

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *