×

امام جمعه انزلی: کاهش تعهدات برجامی دولت قابل تقدیر است

  • کد نوشته: 53384
  • ۱۳۹۸-۱۰-۲۰
  • 178 بازدید
  • ۰
  • امام جمعه بندرانزلی گفت: کاهش تعهدات برجامی از سوی دولت و طرح سه فوریتی مجلس شورای اسلامی در خصوص تروریستی بودن نیروهای نظامی وابسته به آمریکای جهانخوار قابل تقدیر است. به گزارش گیل و دیلم ، حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالجواد شمس الدین در نماز عبادی و سیاسی جمعه این هفته شهرستان اظهار کرد: دولت […]

    امام جمعه انزلی: کاهش تعهدات برجامی دولت قابل تقدیر است
  • امام جمعه بندرانزلی گفت: کاهش تعهدات برجامی از سوی دولت و طرح سه فوریتی مجلس شورای اسلامی در خصوص تروریستی بودن نیروهای نظامی وابسته به آمریکای جهانخوار قابل تقدیر است.

    به گزارش گیل و دیلم ، حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالجواد شمس الدین در نماز عبادی و سیاسی جمعه این هفته شهرستان اظهار کرد: دولت گام پنجم کاهش تعهدات برجامی جهت رفع همه محدودیت‌هایی که به دلیل برجام برای کشور در بحث هسته‌ای پدید آمده بود را برداشت که علاوه بر اینکه این اقدام قابل تقدیر است اما باید هرچه سریعتر اجرایی و عملیاتی شود.

    وی افزود: مجلس شورای اسلامی نیز اگرچه دیراقدام کرد اما تصویب طرح سه فوریتی تروریستی بودن نیروهای نظامی، وزارت دفاع و نهادهای وابسته به نیروهای مسلح آمریکا با حضور شورای نگهبان نیز جای تقدیر دارد.

    حجت الاسلام و المسلمین شمس الدین با اشاره به حضور میلیونی مردم در داخل و خارج از کشور در راستای اعلام انزجار نسبت به جنایات آمریکای جهانخوار تاکید کرد: فقدان شهید سلیمانی ضایعه دردناک و بزرگی برای کشور ما، امت اسلام و جبهه مقاومت است و در آینده از تلاش‌ها، مجاهدت‌ها و رشادت‌های این سردار رشید اسلام که ۴۱ سال به صورت مستمر در جبهه های مبارزه علیه باطل فعال بوده محروم هستیم.

    وی با اشاره به آثار و برکات شهادت سردار رشید سپاه اسلام تصریح کرد: وحدت و حضور گستردۀ مردم در کشور در شرایطی که دشمنان به روش های مختلف سعی در تفرقه افکنی و از بین بردن انسجام ملی را داشتند باز هم نقشه آنان را نقش بر آب کرد .

    امام جمعه بندرانزلی یا بیان اینکه آمریکای جنایتکار و تروریست با این جنایت در سراسر دنیا رسوا شد همچنین گفت: غیرقانونی، تروریستی و ظالمانه بودن این حرکت دشمنان در رسانه‌های دنیا منتشر شد و این اقدام جنایتکارانه در نهایت به اقتدار و عزت انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت تبدیل شد.

    حجت الاسلام والمسلمین شمس الدین خاطر نشان کرد: برپایی رستاخیز و قیامتی که مردم در سراسر کشور و کشورهای اسلامی و غیر اسلامی به پا کردند از دیگر برکات خون این شهید والامقام است.

    امام جمعه بندرانزلی همچنین ادامه داد : یکی از دستاوردهای این حضور گسترده و چند ده میلیونی در کشور ما پاسخ به کسانی بود که برای مذاکره با آمریکا نظام اسلامی را تهدید به برگزاری رفراندوم می‌کردند.

    وی افزود: حضور چند ده میلیونی گسترده مردم از همه قشرها، طیف‌ها، سنین و سلایق مختلف ، یک رای آری بزرگ به مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان و یک نه بزرگ به تفکر سازش و مذاکره با آمریکا بود.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=53384

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *