×

آیت الله قربانی : آمارها بیانگر انجام کارهای مفید در گیلان است

  • کد نوشته: 13575
  • ۱۳۹۵-۱۲-۲۶
  • 169 بازدید
  • ۰
  • نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت تاکید کرد: شاید کسی خبر نداشته باشد که کاری صورت گرفته، اما آمارها بیانگر انجام کارهای مفید در استان است. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان آیت الله زین العابدین قربانی در همایش ائمه جمعه استان گیلان […]

    آیت الله قربانی : آمارها بیانگر انجام کارهای مفید در گیلان است
  • نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت تاکید کرد: شاید کسی خبر نداشته باشد که کاری صورت گرفته، اما آمارها بیانگر انجام کارهای مفید در استان است.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان آیت الله زین العابدین قربانی در همایش ائمه جمعه استان گیلان در دهکده ساحلی بندرانزلی اظهار کرد: پرداختن به کارهای فرهنگی از جمله راهکارهای مقابله با انحرافات اجتماعی است و پرداختن به امور فرهنگی باید در اولویت کارهای امامان جمعه باشد.

    وی تربیت شده های برخاسته از حوزه های علمیه را به عنوان مهمترین افراد پاسخگوی مشکلات فرهنگی جامعه برشمرد و افزود: نماز جمعه منبر جهانی است و باید خطبه اول آن پرداختن به موضوعات مرتبط با مکتب اسلام باشد.

    آیت الله قربانی با تاکید بر لزوم انجام انتقاد ناصحانه از سوی ائمه جمعه تاکید کرد: ما حلال مشکلات نیستیم اما می توانیم انتقادهای خود را به صورت کتبی و شفاهی و به عنوان نصیحت به گوش دولتمردان برسانیم.

    نماینده ولی فقیه در گیلان تاکید کرد: یقینا دولت تدبیر و امید مورد تایید رهبری است و ما نیز می توانیم مطالب و انتقادات خود را در اختیار ایشان قرار دهیم .

    همایش ائمه جمعه گیلان با موضوع اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل با حضور ائمه جمعه شهرستان ها ، تعدادی از مدیران کل و همچنین فرماندار و نماینده مردم انزلی در مجلس شورای اسلامی در دهکده ساحلی بندرانزلی برگزار شد.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=13575

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *