×

امام جمعه رشت: علما سنگربانان دین و ارائه دهنده مسائل و مشکلات مردم به دولتمردان هستند

  • کد نوشته: 28829
  • ۱۳۹۶-۱۱-۲۱
  • 204 بازدید
  • ۰
  • نماینده ولی فقیه در استان گیلان و امام جمعه رشت گفت: توجه و اهتمام برای انجام کارهای فرهنگی، مهمترین اصل در جامعه امروزی است. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ،آیت الله زین العابدین قربانی روز شنبه در دیدار معاون پارلمانی رئیس جمهوری اظهار کرد: اگر می خواهیم انقلاب ما پایدار بماند، باید توجه […]

    امام جمعه رشت: علما سنگربانان دین و ارائه دهنده مسائل و مشکلات مردم به دولتمردان هستند
  • نماینده ولی فقیه در استان گیلان و امام جمعه رشت گفت: توجه و اهتمام برای انجام کارهای فرهنگی، مهمترین اصل در جامعه امروزی است.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ،آیت الله زین العابدین قربانی روز شنبه در دیدار معاون پارلمانی رئیس جمهوری اظهار کرد: اگر می خواهیم انقلاب ما پایدار بماند، باید توجه به مسائل فرهنگی خصوصاً در رسانه ها به عنوان یک اصل مدنظر باشد و به مسائل سیاسی در درجه دوم، اهمیت داده شود.
    وی با تاکید براینکه پرداختن به امور فرهنگی تنها با شعار امکان پذیر نیست، افزود: باید اولویت کارها با مسائلی باشد که جامعه نیازمند آن است.
    آیت الله قربانی علما را به عنوان سنگربانان دین و ارائه دهنده مشکلات و مسائل مردم به دولتمردان دانست و تصریح کرد: فقر گیلان در زیر سرسبزی استان نهفته مانده ، افراد محروم بسیاری هستند که تحت پوشش سازمان ها و نهادهایی مثل کمیته امداد قرار دارند و باید برای رفع مشکلات آنها اقدام شود.
    رئیس مجمع نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی نیز در این دیدار گفت : مشکلات اساسی استان در قالب شش موضوع به صورت مکتوب به معاون اول رئیس جمهوری ارائه شده است .
    محمدحسین قربانی افزود: موضوعات پسماند ، چای و برنج ، فاصلاب گیلان ، گسترش محدوده منطقه آزاد انزلی، تکمیل راه آهن و همچنین درخواست تخصیص ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار مازاد برای اشتغال روستایی در بخش گردشگری و خصوصا توسعه بوم گردی، از جمله مواردی است که به معاون اول رئیس جمهوری ارائه شد.
    به گزارش ایرنا معاون پارلمانی رئیس جمهوری پیش از این دیدار، در گلزار شهدای رشت حضور یافت و با قرائت فاتحه و نثار گل، به مقام شامخ شهیدان والامقام ادای احترام کرد.
    نشست با علما و روحانیون استان و حضور در گفت وگوی زنده تلویزیونی از دیگر برنامه های اولین روز از سفر معاون پارلمانی رئیس جمهوری به گیلان است

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=28829

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *