×

امام جمعه رشت: نمایندگان مجلس در عزل و نصب‌ها به دولت فشار وارد نکنند

  • کد نوشته: 52766
  • ۱۳۹۸-۰۹-۲۹
  • 79 بازدید
  • ۰
  • امام جمعه رشت با بیان اینکه یک نماینده مجلس انقلابی باید تقوا داشته و خداترس باشد، عنوان کرد: ‌برخی از نمایندگان به دولت فشار می‌آوردند تا عزل و نصب مدیران ادارات با نظر آنان انجام شود که درست نیست و این وظیفه را باید استاندار انجام دهد. به گزارش گیل و دیلم ،آیت‌الله رسول فلاحتی […]

    امام جمعه رشت: نمایندگان مجلس در عزل و نصب‌ها به دولت فشار وارد نکنند
  • امام جمعه رشت با بیان اینکه یک نماینده مجلس انقلابی باید تقوا داشته و خداترس باشد، عنوان کرد: ‌برخی از نمایندگان به دولت فشار می‌آوردند تا عزل و نصب مدیران ادارات با نظر آنان انجام شود که درست نیست و این وظیفه را باید استاندار انجام دهد.

    به گزارش گیل و دیلم ،آیت‌الله رسول فلاحتی امروز(جمعه) در خطبه‌های نماز جمعه شهر رشت که در مصلی امام خمینی(ره) برگزار شد، با اشاره به پایان کار هیئت‌های اجرایی و آغاز کار مهم هیئت‌های نظارت بر انتخابات،‌ اظهار کرد: انتخابات حق‌الناس است و لذا در احراز صلاحیت کاندیداها دقت شود.

    وی با بیان اینکه مردم نقش مهم انتخاب افراد اصلح را بر عهده دارند، گفت: نمایندگان مجلس باید صدای رسای مردم باشند و امورات حوزه‌های انتخابیه خود را پیگیری کنند. در استان گیلان با مشکلات زیرساختی نظیر آب شرب و راه مواجه هستیم که باید در دستور کار مجلس قرار گیرد.

    نماینده ولی فقیه در گیلان با تاکید بر لزوم اولویت‌بندی مسائل استان و استفاده درست و بهینه از بیت‌المال در اجرای طرح‌ها و پروژه‌ها، اضافه کرد: آلودگی رودخانه‌های رشت و پسماند سراوان جزو طرح‌های مهم و اویت‌دار استان و رشت است که متاسفانه به محیط زیست آسیب می‌رساند.

    امام جمعه رشت با بیان اینکه دانشگاهیان و حوزویان نقش مهمی در حل مسائل کشور دارند، تصریح کرد: بیانیه ۷۷۷ نفر از اساتید دانشگاهی با محوریت اقتصاد ایران نشان‌دهنده توجه نخبگان جامعه به مسائل و موضوعات جاری است.

    وی اقدامات قوه قضاییه را موجب روشن شدن نور امید در دل جامعه دانست و متذکر شد: مسئولان سه قوه باید غفلت را کنار بگذارند و با جدیت به دنبال رفع مشکلات جامعه باشند.

    آیت‌الله فلاحتی، آسیب‌های ناشی از بالا رفتن قیمت بنزین که متوجه بخش‌های مختلف اقتصادی جامعه شده است را نگران‌کننده دانست و خاطرنشان کرد:‌ از ادارات صمت، اصناف و تعزیرات حکومتی می‌خواهیم نظارت خود را جدی کنند.

    وی با بیان اینکه یک نماینده مجلس انقلابی باید تقوا داشته و خداترس باشد، عنوان کرد: ‌برخی از نمایندگان به دولت فشار می‌آوردند تا عزل و نصب مدیران ادارات با نظر آنان انجام شود که درست نیست و این وظیفه را باید استاندار انجام دهد.

    امام جمعه رشت با اشاره به تاکید تربیت اسلامی بر انسان‌سازی، گفت: تشویق و تنبیه فرزندان دو روش تربیتی است، اما براساس آموزه‌های دینی و انسانی همواره تشویق بر تنبیه ارجحیت دارد و بیشتر نتیجه می‌دهد.

    نماینده ولی فقیه در گیلان با تاکید بر لزوم پرهیز از افراط و تفریط در تشویق و تنبیه، یادآور شد: تنبیه بدنی و سرزنش کردن از روش‌های نادرست تربیتی است و تنها لجاجت فرزند را بیشتر می‌کند. افرادی که در دوران کودکی با افراط در تنبیه مواجه شدند، در بزرگسالی از محبت و اخلاق دور خواهند شد

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=52766

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *