×

امام جمعه رشت: هیات های نظارت و اجرایی گیلان افراد ناشایست را کنار بگذارند

  • کد نوشته: 15596
  • ۱۳۹۶-۰۲-۰۸
  • 217 بازدید
  • ۰
  • امام جمعه رشت گفت: هیات‌های نظارت و اجرایی گیلان افراد مسئله‌دار و کسانی که دارای رفتار ناشایست هستند را کنار بگذارند و خانواده شهدا را ناراحت نکنند. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم»، آیت الله زین العابدین قربانی در خطبه های نماز جمعه شهر رشت، با بیان اینکه تقوا انسان را از گناهان دور می کند، گفت: ماه […]

    امام جمعه رشت:  هیات های نظارت و اجرایی گیلان افراد ناشایست را کنار بگذارند
  • امام جمعه رشت گفت: هیات‌های نظارت و اجرایی گیلان افراد مسئله‌دار و کسانی که دارای رفتار ناشایست هستند را کنار بگذارند و خانواده شهدا را ناراحت نکنند.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم»، آیت الله زین العابدین قربانی در خطبه های نماز جمعه شهر رشت، با بیان اینکه تقوا انسان را از گناهان دور می کند، گفت: ماه شعبان فرا رسیده و در آستانه ماه مبارک رمضان قرار داریم لذا فرصتی برای آمرزش گناهان ایجاد شده است. ائمه اطهار(ع) مناجات شعبانیه را می‌خواندند و امام خمینی(ره) نیز عنایت ویژه‌ای به مناجات این ماه داشت.

    وی با بیان اینکه پیامبر(ص) ماه شعبان را ماه انجام خیرات می داند، افزود: روزه گرفتن، صدقه دادن و صله رحم از جمله اعمال خیر ماه شعبان است و انسان مومن با اعمال خوب در این ماه از شفاعت پیامبر اکرم(ص) بهره مند و گناهانش آمرزیده می‌شود.

    امام جمعه رشت با اشاره به فرا رسیدن میلاد امام حسین(ع) و روز پاسدار، افزود: امام حسین(ع) احیاگر اسلام است و با ایثار خود درس آزادگی به مردم دنیا داد و در تاریخ ماندگار شد لذا پاسداران با ایثارگری خود ادامه دهنده راه امام حسین(ع) هستند، زیرا پاسداران از آرمان و ارزش های انقلاب اسلامی دفاع می کنند.

    نماینده ولی فقیه در گیلان ضمن تبریک روز کارگر، عنوان کرد: کارگران نزد خداوند دارای ارج و منزلت هستند لذا مسئولان ضمن قدردانی از تلاش کارگران نسبت به پرداخت به موقع مطالبات آنان اقدام کنند.

    وی آیت الله بهجت فومنی(ره) را اسوه عرفان و خداشناسی در عصر ما دانست و تصریح کرد: در آستانه هشتمین سالگرد ارتحال مرحوم بهجت قرار داریم؛ انسانی که عاشق خدا بود و به عرفان حقیقی دست یافته بود لذا سیره علمی و عملی آیت الله بهجت بهترین الگو برای جامعه اسلامی است.

    این کارشناس دینی با گرامیداشت سالروز شهادت علامه شهید مرتضی مطهری و روز معلم همزمان با ۱۲ اردیبهشت، خاطرنشان کرد: علامه مطهری با القای تفکر اسلامی و انقلابی به نسل جوان موجب پیروزی انقلاب شد لذا شهید مطهری یک شخصیت عالم و دانشمند و معیار اندیشه اسلامی است، اما منافقان کوردل او را از امت ما گرفتند.

    آیت الله قربانی با اشاره به بمباران یمن توسط عربستان سعودی، گفت: ۱۹ میلیون نفر در یمن در سختی بسر می‌برند و روزانه تعداد بسیاری از مردم این کشور از بین می‌روند، اما دولت عربستان که عامل این بدبختی است، می‌خواهند به یمن کمک مالی کند.

    وی با انتقاد شدید از تایید افراد مسئله‌دار در انتخابات شوراهای گیلان، خاطرنشان کرد: افراد ناسالم حق ندارند در شورا ورود کنند و یا مسئولیت‌های دیگر داشته باشند لذا هیات‌های نظارت و اجرایی گیلان افراد مسئله‌دار و کسانی که دارای رفتار ناشایست هستند را کنار بگذارند و خانواده شهدا را ناراحت نکنند./ایسنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=15596

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *