×

امام جمعه سیاهکل: شهر نباید دچار روزمرگی شود/ درجه دومی بودن سیاهکل توهین به مردم بزرگ این شهرستان است

  • کد نوشته: 53432
  • ۱۳۹۸-۱۰-۲۲
  • 128 بازدید
  • ۰
  • امام جمعه سیاهکل گفت: نگاه به شهرستان سیاهکل درجه دومی است و این توهین به مردم بزرگ این شهرستان به‌حساب می‌آید. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم به نقل از درسیاهکل، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی کریمی در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه سیاهکل، با بیان اینکه توجه ویژه به تولید ملی یعنی مبارزه با کفر […]

    امام جمعه سیاهکل:  شهر نباید دچار روزمرگی شود/ درجه دومی بودن سیاهکل توهین به مردم بزرگ این شهرستان است
  • امام جمعه سیاهکل گفت: نگاه به شهرستان سیاهکل درجه دومی است و این توهین به مردم بزرگ این شهرستان به‌حساب می‌آید.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم به نقل از درسیاهکل، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی کریمی در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه سیاهکل، با بیان اینکه توجه ویژه به تولید ملی یعنی مبارزه با کفر و استکبار، اظهار کرد: شهر نباید دچار روزمرگی شود، هرلحظه باید به فکر پیشرفت باشیم و این مبارزه با کفر و استکبار است.

    وی با بیان اینکه نگاه به شهرستان سیاهکل درجه دومی است و این توهین به مردم بزرگ این شهرستان به‌حساب می‌آید، گفت: جوان‌های مجرد زیاد داریم که مراجعه می‌کنند، حتی برخی از آن‌ها متأهل هستند.

    امام جمعه سیاهکل با بیان اینکه ظرفیت جوانان مردم ما بسیار بالاست، افزود: هر شهرستانی که تسهیلات می‌گیرد نوش جان آن‌ها، چرا سیاهکل نباید بگیرد، این توقع بی‌جایی نیست، زیرا سیاهکل در انقلاب بسیار خوش‌نام است و باید به آن بیشتر رسیدگی شود.

    کریمی با اشاره به ویژگی‌های یک نماینده مجلس خوب و تأکید بر اینکه نمایندگان مشابه سلیمانی‌ها اقدام کنند، تأکید کرد: باید نماینده‌ای وارد مجلس شود که جرأت مقابله با آمریکا را داشته باشد، دوران پسا آمریکا شعار او باشد و مطیع تمام و کمال ولایت‌فقیه باشد و رهرو راه حاج قاسم سلیمانی باشد.

    وی ضمن تسلیت ورود به دهه فاطمیه، دهه حزن و اندوه اهل‌بیت (ع)، گفت: این دهه با شهادت بزرگ مرید مکتب فاطمی حاج قاسم سلیمانی مواجه شده است و ان‌شاءالله جایگاهش در کنار علمدار کربلا می‌باشد.

    امام جمعه سیاهکل با بیان اینکه فاطمیه باید پررونق‌تر از سال‌های قبل باشد، افزود: فاطمیه را مثل عاشورا برگزار کنید، من رزق سال را از این ایام می‌گیرم، این گفته رهبر انقلاب است.

    کریمی با بیان اینکه همه هیئت‌ها در تکاپو باشند برای فاطمیه که خط قرمز اهل‌بیت است و تمام شیعه و سنی را باید در کنار هم جمع کنند، تصریح کرد: شهادت حضرت زهرا سلام‌الله علیها بسیار محکم است، حتی در مقاتل اهل سنت، اما دشمنان در حال بهره‌برداری از فاطمیه در جهت جدال این دو مذهب باهم هستند.

    وی با بیان اینکه اولین پرچم‌دار امیرالمؤمنین، حضرت زهرا سلام‌الله علیها است، گفت: فاطمه الزهرا سلام‌الله علیها مادر مسلمین و شهدا است، عمر کوتاه این بانوی بزرگ سراسر از نور الهی است، این زندگی در جهاد، مبارزه، انقلابی بودن و حمایت از نظام ولایی سرآمد است که در انتها به شهادت ختم می‌شود.

    امام جمعه سیاهکل خاطرنشان کرد: نهضت اسلامی امام راحل در عصر بعدش هم کماکان در حال پرتوافشانی است که سرمنشأ آن امروز امام خامنه‌ای می‌باشد.

    کریمی ضمن تسلیت به مناسبت شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی، ابو مهدی المهندس و یارانشان، ابراز کرد: حاج قاسم سلیمانی سردار همه‌جانبه بود، نظامی، فرهنگی و… نهج‌البلاغه را می‌برد برای کودکان سوری و عراقی تا با مکتب امیرالمؤمنین آشنا شوند و بسیاری را عاشق این مکتب کرد.

    وی با بیان اینکه با شهادت حاج قاسم، ولایت قدرتمندتر و انقلاب بیمه شد، افزود: آنها می‌خواستند اثر قاسم سلیمانی را از بین ببرند، اما این یک نفر تبدیل به میلیون‌ها نفر شد، برای ما جان‌سوز و فراموش ناشدنی است، اما برای انقلاب بسیار مبارک بوده است که ما وارد عصر سلیمانی شده‌ایم.

    امام جمعه سیاهکل با اشاره به تشییع میلیونی شهید سلیمانی و شهدای مقاومت، گفت: استان‌ها رستاخیز داشتند، چه با جنازه مطهر و چه بدون آن، همه بدون هیچ چشم‌داشتی وارد میدان شدند و این برکت خون شهید است و البته سانسور شدید رسانه‌ای را توسط دشمن شاهد هستیم.

    کریمی با اشاره به حمله موشکی سپاه به پادگان ارتش تروریستی آمریکا در عراق، تصریح کرد: رژیم صهیونیستی در شرایط سقوط قرارگرفته و آمریکا بیش از پیش رسوا شده است، اقدام سپاه مقتدر ما شروع سیلی‌های محکم به چهره نگون‌بخت دشمن است، باید مرحله‌به‌مرحله شاهد خروج آنها از منطقه باشیم.

    وی با اشاره حضور مردم در مراسم تشییع شهدای مقاومت، گفت: حضور شما عزیزان در خیابان‌ها سیلی به روی دشمن بود، ۶ نفر از مقامات ارشد وزارت دفاع آمریکا استعفا دادند و بسیاری از سفرای آمریکا در منطقه فرار کردند.
    امام جمعه سیاهکل با بیان اینکه مردم آمریکا علیه دولت‌مردانشان حتی در سنا تظاهرات کرده‌اند، خاطرنشان کرد: مردم آمریکا می‌گویند ترامپ از ما نیست، ایران اگر می‌خواهد بزند ترامپ و کاخ سفید را بزند، ترسیده‌اند و می‌گویند ایران مراعات حال ما را بکند، ایران هیچ‌وقت دنبال آدم کشی و مردم کشی نیست.

    کریمی با اشاره به تصویب خروج آمریکایی‌ها از کشور عراق در مجلس این کشور و تروریست اعلام کردن آمریکا در مجلس جمهوری اسلامی ایران، گفت: مجلس عراق و ایران در اقدامی تصویب‌های بسیار خوبی را داشتند.

    وی ضمن اعلام برگزاری یادواره بزرگ شهدای شهرستان سیاهکل در ۲۶ دی‌ماه، ابراز کرد: از همه می‌خواهم در این برنامه حضور گسترده داشته باشند.

    امام جمعه سیاهکل خاطرنشان کرد: سالروز شهادت امیرکبیر که خدمات زیادی به مردم مظلوم ایران کرد و سالروز فرار شاه خیانت‌کار از ایران در این هفته قرار دارد که یکی خدمت و دیگری به مردم خیانت کرد.

    کریمی، درگذشت آیت‌الله رسولی محلاتی که خدمات بی‌شائبه‌ای به اسلام و انقلاب داشتند را تسلیت گفت

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=53432

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *