×

امام جمعه شهرستان لاهیجان: اگر بعضی از مسئولین رفتارشان با مردم را عوض نکنند ،اسمشان را اینجا آورده و رسوایشان می کنم

  • کد نوشته: 24253
  • ۱۳۹۶-۰۸-۰۵
  • 77 بازدید
  • ۰
  • حجت الاسلام مهدی صدیق در خطبه های نماز جمعه این هفته لاهیجان به ادامه مباحث در رابطه با امر به معروف و نهی از منکر پرداخت و گفت: امر به معروف سه مرحله دارد، اول الهام قلبی، دوم امر به معروف و نهی از منکر زبانی و سوم نیز امر به معروف عملی است. به […]

    امام جمعه شهرستان لاهیجان: اگر بعضی از مسئولین رفتارشان با مردم را عوض نکنند ،اسمشان را اینجا آورده و رسوایشان می کنم
  • حجت الاسلام مهدی صدیق در خطبه های نماز جمعه این هفته لاهیجان به ادامه مباحث در رابطه با امر به معروف و نهی از منکر پرداخت و گفت: امر به معروف سه مرحله دارد، اول الهام قلبی، دوم امر به معروف و نهی از منکر زبانی و سوم نیز امر به معروف عملی است.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» وی با بیان اینکه اسلام این اجازه را نمی دهد هرکسی امر به معروف کند، تاکید کرد: هرکسی نمی تواند نهی از منکر کند، بایدشخص مورد نظر زبان خوش داشته باشد و احترام افراد را نگه دارد، کسانی که می خواهند امر به معروف کنند نباید دل بندگان خدا را برنجانند.

    امام جمعه لاهیجان خطاب به مسئولین، گفت: اقایان شما و ما خدمتگزاران مردمیم، این جایگاه و مقام را چه کسی به ما داده است؟ این مقام برای شهدا است و مردم این شهدا را تربیت کرده اند، آنوقت وقتی همین مردم به پیش ما بیایند جواب سلام آن ها را ندهیم؟ وای به حال کسانی که اینگونه عمل کنند، ما همه نوکر این مردمیم، باید با زبان و برخورد خود مردم را جذب کنیم.

    وی در ادامه با اشاره به عوام فریبی دشمنان پیرامون عدم وجود آزادی بیان در ایران، اظهار داشت: اینکه امروز تریبون ها در اختیار همه افراد است و امروز یک دانشجو می آید و از تریبون نماز جمعه سخنرانی می کند نشان دهنده آزادی بیان است اما برخی آزادی را بد معنا می کنند و خیال می کنند آزادی یعنی ولنگاری، در حالی که اگر آزادی در محدوده اسلام و قوانین باشد برای همه آزاد است.

    خطیب جمعه لاهیجان تاکید کرد: مردم ایران باید متحد باشند و به ایرانی بودن ببالند، نباید بگذاریم دشمن در من و شما نفوذ کند، نباید بگوییم فلانی بد حجاب است، فلانی چپ است، فلانی آنگونه است و اینطور همه را از خود برانیم، پس چه کسی برای ما می ماند؟ ما اسلام و نظام را داریم هرکس که با اصل نظام و ولایت مخالف است با او دشمن باشید، این که شخصی موی سرش اینچنین است یا قلمش آنچنان است را نباید دشمن دانست، او در اشتباه است.

    حجت الاسلام مهدی صدیق با اشاره به در پیش بودن سالروز شهادت شهید فهمیده، اظهار داشت: این دانش آموز ۱۳ ساله امروزه به افتخار دنیا تبدیل شده است، امام خمینی با آن همه عظمت فرمودند که رهبر ما آن طفل ۱۳ ساله است چرا که این نوجوان به خود نارنجک می بندد و زیر تانک دشمن می رود تا ایران آزاد باشد.

    امام جمعه لاهیجان افزود: اینکه عده ای از بسیج می ترسند به خاطر ریشه و اصالت بسیج است، بسیج بود که عراق را به زانو در آورد، بسیج است که آمریکا جرات نگاه کردن به اینجا را ندارد.

    وی در پایان عنوان کرد: همه باید مردم را در کنار خود نگه دارند، همه چیز ما مردم هستند، اگر بعضی ها خودشان را عوض نکنند اسمشان را اینجا آورده و رسوا می کنم

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=24253

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *