×

امام جمعه لاهیجان: دوربرگردان بیمارستان میلاد بزودی احداث می شود

  • کد نوشته: 30220
  • ۱۳۹۷-۰۱-۰۳
  • 56 بازدید
  • ۰
  • به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ،حجت‌الاسلام‌والمسلمین مهدی صدیق در خطبه‌های اولین نماز جمعه سال ۱۳۹۷ شهرستان لاهیجان با تبریک فرا رسیدن سال نو، اظهار داشت: باید کینه ها و دشمنی ها را کنار بگذاریم و در این ایام به دیدار اقوام برویم و صله ارحام را به جا بیاوریم. وی در ادامه به […]

    امام جمعه لاهیجان: دوربرگردان بیمارستان میلاد بزودی احداث می شود
  • به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ،حجت‌الاسلام‌والمسلمین مهدی صدیق در خطبه‌های اولین نماز جمعه سال ۱۳۹۷ شهرستان لاهیجان با تبریک فرا رسیدن سال نو، اظهار داشت: باید کینه ها و دشمنی ها را کنار بگذاریم و در این ایام به دیدار اقوام برویم و صله ارحام را به جا بیاوریم.

    وی در ادامه به ادامه با تشکر از شورای اسلامی و شهردار لاهیجان برای شروع به آسفالت و ترمیم کوچه ها و خیابان ها، گفت: تعدادی از خیابان ها و کوچه های شهر لاهیجان ترمیم و آسفالت شده که انشالله روند ترمیم خیابان ها ادامه داشته باشد و بهتر شود.

    امام جمعه لاهیجان در رابطه با وضعیت پل رو گذر میدان گیل تصریح کرد: در این رابطه باید به بعضی ها تلنگری زده شود، برخی مشکلات دیگر نیز وجود دارد که تا اهرم فشار و تلنگری نباشد گویی به آن ها رسیدگی نمی شود.

    حجت‌الاسلام‌والمسلمین صدیق ادامه داد: وضعیت دوربرگران جنب بیمارستان میلاد نیز رسیدگی شده و کار کارشناسی و هماهنگی ها صورت گرفته و انشالله به زودی این دوربرگردان احداث خواهد شد.

    خطیب جمعه لاهیجان با اشاره به چهارمین سالروز حمله سعودی ها به یمن است، دیروز سالروز چهارمین سال بود آن ها می گفتند بعد از یک هفته این کشور را ترک خواهند کرد اما از ان یک هفته ۴ سال گذشته است.

    وی با تقدیر از مسئولین سازمان چای بابت پرداخت مطالبات چایکاران، خطاب به چایکاران تاکید کرد: باید در فرایند تولید و برداشت چای کیفیت را مد نظر قرار داد و چای با کیفیت تولید کرد، همانطور که رهبر معظم انقلاب بر حمایت از کلای داخلی تاکید دارند اگر کالا های ما با کیفیت باشند در همین راستا از آن ها حمایت می شود.

    امام جمعه لاهیجان افزود: نباید در فروش اجناس، کالا ها و محصولات تقلب کرد: محصولی که می فروشید نباید جنس دیگر یا کم کیفیت تری قاطی شود، تولید با کیفیت فروش خوبی نیز دارد و این در راستای سخنان مقام معظم رهبری است.

    صدیق خاطرنشان کرد: هفته آینده بنده در مراسم اعتکاف شرکت خواهم کرد و نماز جمعه هفته آینده را یکی از عزیزان اقامه خواهد کرد.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=30220

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *