×

امام جمعه لاهیجان: مسئولین ادارات باید پخته باشند/ ۲۵ میلیارد تومان طلب چایکاران به حساب سازمان چای واریز شده است

  • کد نوشته: 25818
  • ۱۳۹۶-۰۹-۱۰
  • 70 بازدید
  • ۰
  • امام‌جمعه لاهیجان بابیان اینکه وحدت و انسجام مردم در جنگ هشت‌ساله و در جبهه مقاومت عراق و سوریه باعث پیروزی شد، گفت: تمام شیطنت استکبار و جهان خواران برای از بین بردن وحدت بین مسلمانان است. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین مهدی صدیق در خطبه‌های نماز جمعه این شهر اظهار کرد: […]

    امام جمعه لاهیجان: مسئولین ادارات باید پخته باشند/ ۲۵ میلیارد تومان طلب چایکاران به حساب سازمان چای واریز شده است
  • امام‌جمعه لاهیجان بابیان اینکه وحدت و انسجام مردم در جنگ هشت‌ساله و در جبهه مقاومت عراق و سوریه باعث پیروزی شد، گفت: تمام شیطنت استکبار و جهان خواران برای از بین بردن وحدت بین مسلمانان است.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین مهدی صدیق در خطبه‌های نماز جمعه این شهر اظهار کرد: برخی برای کارهایی پَست، عزت و عظمت افراد را زیر سؤال می‌برند که این از خصایص کریمان به دور است، مسئولین ادارات باید حلیم و پخته باشند.

    وی بابیان اینکه وحدت و انسجام مردم در جنگ هشت‌ساله و در جبهه مقاومت عراق و سوریه باعث پیروزی شد، افزود: تمام شیطنت استکبار و جهان خواران برای از بین بردن وحدت بین مسلمانان است.

    امام‌جمعه لاهیجان تصریح کرد: ۲۵ میلیارد تومان طلب چایکاران تصویب و به‌حساب سازمان چای واریز شده است، صحبتی با مدیران کارخانه‌های چای شد تا بخشی از سهم خود را پرداخت کنند که تا هفته دیگر واریز می‌شود و اگر تا هفته دیگر قول ایشان عملی نشود در نماز جمعه بیان می‌کنم.

    صدیق با تسلیت شهادت روحانی بزرگ میرزا کوچک خان جنگلی، افزود: جوان‌ها و طلبه‌ها خط سیر و عملکرد، مبارزه، مقاومت میرزا کوچک خان را مطالعه کنند، موج‌ها علیه روحانیت زیاد است، می‌خواهند روحانیت را کنار بزنند تا به اهداف خود برسند.

    وی با اشاره به شانزدهم آذر و روز دانشجو گفت: آن‌قدر از جوانان و دانشجویان بد نگویید، بالای ۹۹ درصد جوانان ما خوب هستند، جوانان دانشجوی ما جو خفقان را شکستند و سه نفر از دانشجویان شهید شدند.

    خطیب جمعه لاهیجان بیان کرد: دانشجویان امروز باید ضد نیکسون‌ها باشند، باید سیاسی باشند و بدانند سیاست چیست و بدانیم دنیا علیه ما چه می‌کند تا به‌موقع اقدام متقابل کنند.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=25818

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *