×

امام جمعه لاهیجان: چرا با حیثیت و آبروی مردم بازی می کنید/از نهادهای امنیتی می خواهم این افراد را شناسایی کنند

  • کد نوشته: 41519
  • ۱۳۹۷-۱۱-۰۵
  • 72 بازدید
  • ۰
  • بخشی از خطبه های نمازجمعه شهرستان لاهیجان امروز چهارم بهمن ماه یکهزار و سیصد و نود و هفت در مورد کانالهایی که اخیرا به فعالین اجتماعی و سیاسی اتهامات اخلاقی و ناموسی وارد می کنند…. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ، حجت الاسلام صدیق امام جمعه شهرستان لاهیجان ،در بخشی از خطبه هایشان […]

    امام جمعه لاهیجان: چرا با حیثیت و آبروی مردم بازی می کنید/از نهادهای امنیتی می خواهم این افراد را شناسایی کنند
  • بخشی از خطبه های نمازجمعه شهرستان لاهیجان امروز چهارم بهمن ماه یکهزار و سیصد و نود و هفت در مورد کانالهایی که اخیرا به فعالین اجتماعی و سیاسی اتهامات اخلاقی و ناموسی وارد می کنند….

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ، حجت الاسلام صدیق امام جمعه شهرستان لاهیجان ،در بخشی از خطبه هایشان در مورد افرادی که در فضای مجازی به فعالین اجتماعی و سیاسی فحاشی می کنند و اتهامات اخلاقی، خانوادگی و ناموسی وارد می کنند فرمودند: از نماینده محترم، از فرمانده سپاه، از فرمانده نیروی انتظامی، از اداره اطلاعات و از دیگر عزیزان مسئول در این قضیه کمک کنید، من هم با شما هم عقیده هستم، این افراد را شناسایی کنید،ببینید کی هستند اینها.

    یکی از حقوق مهمی که ما در اسلام داریم، حق الناس هست، یکی از مصادیق مهم حق الناس، حفظ حیثیت و آبروی مردم ست. غیبت چرا حرام است؟ شما بروید و غیبت را نگاه کنید، پیامبر فرموده است که غیبت از زنای با محارم هم بالاتر ست. چرا چون با آبروی مردم سر و کار دارد.
    در روایت آمده آبروی مومن از حیثیت مکه بالاتر است، صدیق می آید حرف می زند، در فضای مجازی و سایت می گویند، حاج آقا این حرف قرار نبود مطرح شود!
    چطور تو توی سایت می نویسی در فضای مجازی می آوری خوزستانیها و ایرانیها و… می بینند، آنوقت اگر صدای صدیق را بشنوند، صدای صدیق خلاف است؟ مال شما درست است؟ چرا با آبروی مردم بازی می کنید؟ چرا با حیثیت مردم بازی می کنید؟
    از دادستان بزرگوار و ریاست محترم دادگستری تقاضا میکنم، به آنها هم زنگ زدم و گفتم اینکار را بکنند. این یکی از معضلات این شهر است، تا بجنبید، دست به قلم می شوند، گاهی هم به نماینده بزرگوار توهین می شود من می بینم، ما همیشه فریاد می زنیم که ما طرفدار ارزشیم و ارزشی هستیم، آیا این ارزش است؟ کدام ارزش بالاتر از این که ما آبروی مومن را حفظ کنیم؟

    ایشان در ادامه فرمودند؛ برخی از پرسنل و عزیزان رفتگر ما مقداری کم کاری دارند، زباله ها در کوچه ها مانده است و بوی عفونت دارد، شهروندان ناراحتند، چون این بو در فضای خانه شان می پیچد، فردا عید است، فردا یعنی یکماه دیگر، توریستها می آیند، شهر توریستی ست، این وضع چیه؟
    من دست رفتگران را می بوسم،خواهش من این است مثل سابق با خیال راحت بروید در فکر کارتان بشوید و آشغالها و زباله ها را ببرید. تو با من درگیری، مردم چه تقصیری دارند، مردم چرا باید زجر بکشند.
    من از اعضای شورای شهر، همهٔ عزیزان، شهردار بزرگوارمون، اعضای مدیران شهر، خیلی کار می کنند، جدی هستند، فعالند، خوبند اما بالاخره هرکداممان یک عیبی داریم، من هم دارم شما هم دارید، همه دارند، ما عیبها را نباید به رخ یکدیگر بکشیم، من دارم اعلام میکنم یکماه و خرده ای مانده به عید، الان جای بعضی از حرفها نیست، دست به دست هم بدهید، متحد باشید، پشت سر هم باشید،  اینگونه قلمها را خاموش کنید، سر قلمهایشان را بشکنید، با هم باشید، دلهاتان با هم رئوف و مهربان باشد، اگر اینکار را نکنند بعضیها ، والله من فردا، هفته ی دیگر نه، دو هفته ی دیگر، می آیم نام می برم. شهر را آرام بگذارید، شهر آرام باشد، یک راه دارید و اون اینکه صدیق را عوض کنید، تا من اینجا هستم از مردم بی دفاع، از مردم مظلوم از بیگناه و از آبرومندان دفاع میکنم، این توصیه ی ماست، توصیه ی رهبریست، توصیه ی اسلام است، توصیه ی دین ماست، توصیه ی شرف ماست.
    استدعای من این است آقای فرماندار! خدا به شما اجر بدهد، انشالله کمکتان می کنیم، و می دانیم که آقای فرماندار هم به تنهایی نمی توانند، همه باید کمک کنیم، من کمک میکنم، آقای نماینده کمک کند، همه ی نهادها و همه ی ادارات کمک بکنند انشالله این کار حل شود

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=41519

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *