×

امام جمعه موقت رشت: کاندیداها عرصه انتخابات را به افراد توانمندتر واگذار کنند

  • کد نوشته: 13049
  • ۱۳۹۵-۱۲-۲۰
  • 63 بازدید
  • ۰
  • امام جمعه موقت رشت گفت: کسانی خود را به عنوان کاندیدای ریاست جمهوری یا شورای شهر معرفی کنند که توانایی دارند و اگر فرد دیگری را توانمندتر از خود می دانند، اجازه ورود دهند. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم»، حجت الاسلام والمسلمین یوسف صدیق عربانی در خطبه های نماز جمعه شهر رشت، با بیان اینکه خداوند […]

    امام جمعه موقت رشت:  کاندیداها عرصه انتخابات را به افراد توانمندتر واگذار کنند
  • امام جمعه موقت رشت گفت: کسانی خود را به عنوان کاندیدای ریاست جمهوری یا شورای شهر معرفی کنند که توانایی دارند و اگر فرد دیگری را توانمندتر از خود می دانند، اجازه ورود دهند.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم»، حجت الاسلام والمسلمین یوسف صدیق عربانی در خطبه های نماز جمعه شهر رشت، با بیان اینکه خداوند نظم و انضباط را بر همه امورات عالم قرار داده است، اظهار کرد: همه مخلوقات به زیبایی و براساس نظم خلق شده اند لذا خداوند دوست دارد که انسان نیز براساس نظم و انضباط کار کند.

    وی عدم وجود نظم و انضباط را موجب ایجاد هرج و مرج در جامعه دانست و افزود: اقدامات نیروی انتظامی در جهت برقراری نظم در جامعه است که در این راستا پلیس راه با کنترل جاده ها نظم ویژه ای را برقرار می کند.

    امام جمعه موقت رشت با بیان اینکه انسان مومن با تقوای الهی در مقابل شیطان حفظ می شود، تصریح کرد: ایستادن منظم در صف های نماز جمعه و جماعت مانع از نفوذ شیطان می شود.

    این کارشناس دینی نماز جمعه را دشمن شکن دانست و گفت: شکوه رکوع و سجود در نماز جمعه مسلمانان دنیای غرب را متعجب ساخته است.

    حجت الاسلام صدیق عربانی با تاکید بر اینکه مسلمانان هرگز با غیر مسلمان جنگ ندارند، متذکر شد: رزمندگان اسلام در مقابل تجاوز به حریمشان ساکت نمی نشینند و با ایمان به خدا جهاد می کنند، زیرا عملی دارای ارزش است که برای خدا و با ایمان به خدا باشد.

    وی با اشاره به در پیش بودن انتخابات در اردیبهشت سال ۹۶، عنوان کرد: کسانی خود را به عنوان کاندیدای ریاست جمهوری یا شورای شهر معرفی کنند که توانایی دارند و اگر فرد دیگری را توانمندتر از خود می دانند، اجازه ورود دهند.

    امام جمعه موقت رشت با تاکید بر لزوم توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری در امر انتخابات، خاطرنشان کرد: مسئولان باید با مشکلات جامعه آگاه باشند و برای رفع فقر خانواد ه ها و بیکاری جوانان برنامه ریزی کنند.

    وی با بیان اینکه دشمنان از عزت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران خشمگین هستند، یادآور شد: امروز ایران قدرت برتر دنیاست و نباید دشمنان را امیدوار کنیم. مقام معظم رهبری در دیدار اخیر با اعضای مجلس خبرگان بر حرکت انقلابی تاکید فرمودند.

    حجت الاسلام صدیق عربانی با بیان اینکه استکبار جهانی قدرت مقابله با ایران اسلامی را ندارد، اضافه کرد: به دشمنان علی الخصوص رئیس جمهور آمریکا هشدار می دهیم که اگر کوچک ترین اقدامی علیه ایران انجام دهند، پاسخ کوبنده ای و دشمن شکنی از ملت و نیروهای مسلح ایران دریافت می کنند.
    منبع:ایسنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=13049

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *