×

امیر جانبازی: آمار غرق‌شدگان دریا در رودسر کاهش یافت

  • کد نوشته: 22049
  • ۱۳۹۶-۰۷-۰۲
  • 107 بازدید
  • ۰
  • تابستان امسال آمار غرق شدگان دریا در رودسر ۷۰درصد کاهش یافت به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم،مهندس امیر جانبازی رودسری فرماندار شهرستان رودسر با بیان این مطلب که پایان شهریورماه پایان کار طرح‌های سالمسازی دریا است، گفت: از ۲۹خردادماه که زمان آغاز به کار طرحهای سالمسازی دریا است تا پایان شهریور ماه که فعالیت […]

    امیر جانبازی: آمار غرق‌شدگان دریا در رودسر کاهش یافت
  • تابستان امسال آمار غرق شدگان دریا در رودسر ۷۰درصد کاهش یافت

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم،مهندس امیر جانبازی رودسری فرماندار شهرستان رودسر با بیان این مطلب که پایان شهریورماه پایان کار طرح‌های سالمسازی دریا است، گفت: از ۲۹خردادماه که زمان آغاز به کار طرحهای سالمسازی دریا است تا پایان شهریور ماه که فعالیت طرح ها به اتمام می‌رسد، همه دستگاههای ذیربط در شهرستان نهایت تلاش خود را در جهت فراهم کردن بستر مناسب برای استفاده هرچه بهتر مسافران و گردشگران از این موهبت الهی به کار گرفتند که جا دارد از زحمات این افراد تقدیر کنم.

    وی اضافه‌ کرد: شهرستان رودسر با داشتن ۴۵ کیلومتر نوار ساحلی دارای ۳ طرح سالمسازی دریا در شهرهای رودسر، کلاچای و چابکسر هست که ساماندهی این طرح‌ها بر عهده شهرداریهای شهرهای یاد شده است.

    جانبازی تصریح‌ کرد: شهرستان رودسر با توجه به داشتن دریا، جلگه و کوه از ظرفیت بالایی در بحث گردشگری برخوردار است و خوشبختانه در چند سال اخیر با فراهم‌کردن امکانات رفاهی و زیرساختهای موردنیاز و راههای دسترسی مناسب، فضای بسیار خوبی را برای استفاده بهینه مسافران و گردشگران از مواهب طبیعی منطقه ایجاد کرده است و ما هر روز شاهد حضور و اقامت جمع کثیری از مسافران و گردشگران در شهرستان هستیم که این امر کمک شایانی به رشد اقتصاد منطقه می‌کند.

    فرماندار شهرستان رودسر به آمار هتل، هتل‌آپارتمان و مکانهای اقامتی شهرستان را بالغ بر ۱۰۵ واحد اعلام کرد و افزود: شهرستان رودسر از حیث وجود هتل، هتل آپارتمان و مسافرکاشانه‌ها از شهرستان های مطرح استان است.

    وی گفت:در کنار این اماکن ادارات آموزش و پرورش شهرستان نیز با تعداد ۲۶ آموزشگاه و ظرفیت ۲۱۷ اتاق، امکانات بسیار خوبی را در اختیار گردشگران و مسافران قرار داده‌اند.

    وی تصریح کرد: ۴۶نقطه خطر آفرین در خارج از طرح های سالمسازی شهرستان شناسایی شده است که با تمهیدات لازم و برنامه ریزی های مناسب شاهد کاهش آمار غرق‌شدگان در سواحل دریای شهرستان رودسر بودیم.

    جانبازی با اشاره به روند کاهشی آمار غرق شدگان در سواحل رودسر گفت: در تابستان امسال تعداد ۴ نفر غرق شده و ۲۵ نفر نجات‌یافته در سواحل شهرستان رودسر داشته‌ایم که این رقم از کاهش۷۰ درصدی آمار غرق شدگان در سواحل شهرستان حکایت می‌کند و تمام تلاش ما بر این است به گونه‌ای عمل کنیم تا در سنوات آینده هیچ غریقی در سواحل شهرستان نداشته باشیم و مسافران و گردشگران با خاطره‌ای خوش این شهرستان را ترک کنند.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=22049

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *