×

امیر جانبازی خبر داد: خسارت ۱۰ میلیارد تومانی سیل اخیر به زیرساخت های رودسر

  • کد نوشته: 23180
  • ۱۳۹۶-۰۷-۱۶
  • 281 بازدید
  • ۰
  • به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» فرماندار شهرستان رودسر گفت: براساس گزارشات اداره هواشناسی شهرستان رودسر‌در بارندگی های اخیر میزان بارش در رودسر بالغ بر ۳۱۲ میلیمتر برآورد شد، که با عنایت به وقوع این حجم بارش در یک بازه زمانی محدود ، علیرغم تمام پیش بینی ها و اقدامات انجام شده خسارتی بالغ […]

    امیر جانبازی خبر داد: خسارت ۱۰ میلیارد تومانی سیل اخیر به زیرساخت های رودسر
  • به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» فرماندار شهرستان رودسر گفت: براساس گزارشات اداره هواشناسی شهرستان رودسر‌در بارندگی های اخیر میزان بارش در رودسر بالغ بر ۳۱۲ میلیمتر برآورد شد، که با عنایت به وقوع این حجم بارش در یک بازه زمانی محدود ، علیرغم تمام پیش بینی ها و اقدامات انجام شده خسارتی بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال به تاسیسات و زیر بناهای شهری و روستایی در بخش مختلف راه ، ساختمان ، صنعت ، کشاورزی و … وارد گردید .

    وی با اشاره به اینکه رودسر بعد از شهرستان انزلی ، دومین شهرستان استان به لحاظ میزان بارش بود گفت: در همان ساعت اولیه بارش باران برای مقابله با بحران های احتمالی و کمک به مردم شهرستان نیروها و تجهیزات امدادی در آماده باش کامل بودند و ارائه خدمات می نمودند .

    جانبازی با قدردانی از همه دستگاه های خدمات رسان افزود : به منظور رفع پتانسیل آسیب در مناطق مستعد بروز خسارت و احداث دیواره های محافظ ، لایروبی رودخانه ها و انهار و … پیگیری و تخصیص اعتبارات کافی ضروری است .

    وی بر لزوم اختصاص تسهیلات و کمک های بلاعوض برای آسیب دیدگان تأکید و تصریح نمود : نقاطی که در بارندگی های اخیر دچار خسارت گردیده اند شناسایی و با انجام مطالعات و پیش بینی اعتبار مناسب در اسرع وقت نسبت به رفع آسیب ها اقدام گردد .

    فرماندار رودسر از دستگاه های دخیل در صدور مجوز ساخت و سازها اکیداً خواست تا در رعایت حرایم رودخانه ها و انهار نهایت دقت و نظارت را معمول فرمایند/همدانی نژاد

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=23180

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *