×

امیر جانبازی خبر داد: رتبه اول لاهیجان در پرداخت تسهیلات اشتغال

  • کد نوشته: 34404
  • ۱۳۹۷-۰۵-۱۱
  • 140 بازدید
  • ۰
  • به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم به نقل از روابط عمومی فرمانداری لاهیجان، کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان ظهر امروز به ریاست مهندس جانبازی برگزار گردید. سرپرست فرمانداری لاهیجان در این جلسه گفت: شهرستان لاهیجان با پرداخت بیش از ۶۶ میلیارد ریال در جذب تسهیلات اشتغال مقام اول استان را در ۱۶شهرستان گیلان […]

    امیر جانبازی خبر داد: رتبه اول لاهیجان در پرداخت تسهیلات اشتغال
  • به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم به نقل از روابط عمومی فرمانداری لاهیجان، کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان ظهر امروز به ریاست مهندس جانبازی برگزار گردید.

    سرپرست فرمانداری لاهیجان در این جلسه گفت: شهرستان لاهیجان با پرداخت بیش از ۶۶ میلیارد ریال در جذب تسهیلات اشتغال مقام اول استان را در ۱۶شهرستان گیلان داراست.

    امیر جانبازی ادامه داد: طرح هایی به کارگروه اشتغال استان ارسال شده که در صورت تصویب، برای حدود ۱۸۳۸ نفر در شهرستان فرصت شغلی ایجاد می شود.

    وی گفت: تا به امروز در کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان تعداد ۴۳۱ طرح در قالب بسته‌های اشتغال (فراگیر و روستایی) بااعتباری به مبلغ بیش از ۱۰۰ میلیارد و ۷۶۳ میلیون و ۳۰۰ هزار ریال تصویب و جهت بررسی نهایی به دبیرخانه استان ارسال‌شده است.

    جانبازی افزود: از تعداد طرح‌های ارائه شده به دبیرخانه ۲۵۴ طرح با اعتبار ۵۳۵ میلیارد و ۴۹۶میلیون ریال از سوی استان تصویب و به بانک های عامل معرفی شده و به ۸۵ متقاضی ۶۶۴۸۰ میلیون ریال پرداخت گردید.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=34404

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *