×

انبار برنج ، مخفیگاه چوب  جنگلی قاچاق

  • کد نوشته: 17959
  • ۱۳۹۶-۰۴-۲۱
  • 78 بازدید
  • ۰
  • کارشناس فنی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری گیلان از کشف و ضبط تعداد ۲۸۰ اصله انواع چوب آلات جنگلی به حجم ۱۳ مترمکعب که در محوطه یک کارخانه برنجکوبی واقع در رودبنه شهرستان لاهیجان مخفی شده بود خبر داد. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» مهندس علیرضا خورسندی اظهار کرد: تعداد ۲۸۰ اصله […]

    انبار برنج ، مخفیگاه چوب  جنگلی قاچاق
  • کارشناس فنی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری گیلان از کشف و ضبط تعداد ۲۸۰ اصله انواع چوب آلات جنگلی به حجم ۱۳ مترمکعب که در محوطه یک کارخانه برنجکوبی واقع در رودبنه شهرستان لاهیجان مخفی شده بود خبر داد.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» مهندس علیرضا خورسندی اظهار کرد: تعداد ۲۸۰ اصله انواع چوب آلات جنگلی از گونه های مختلف به حجم ۱۳ مترمکعب و همچنین حدود ۳۰ استر هیزم که در محوطه یک کارخانه برنجکوبی واقع در رودبنه شهرستان لاهیجان مخفی شده بود، توسط نیروهای گشت فنی و حفاظتی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کشف و ضبط شد.

    کارشناس فنی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری گیلان عنوان کرد: در حین انجام گشت زنی در عرصه های شهرستان لاهیجان برابر گزارش مردمی واصله درخصوص حمل و نگهداری غیر مجاز چوب آلات جنگلی توسط مالکان یک کارخانه برنجکوبی در محوطه کارخانه بلافاصله با هماهنگی یگان حفاظت اداره منابع طبیعی لاهیجان و نیروی انتظامی شهرستان به اتفاق ماموران کلانتری رودبنه در محل مورد نظر حاضر شدیم.

    وی گفت: مالکان کارخانه مذکور به محض اطلاع از حضور نیروی انتظامی به منظور جلوگیری از ورود ماموران، نسبت به قفل کردن ورودی کارخانه اقدام کردند که این عمل آنها مانع از کشف چوب آلات نگردید و سرانجام مجبور به باز کردن در ورودی شدند.

    خورسندی خاطرنشان کرد: در بازرسی از محوطه کارخانه مقدار متنابهی چوب آلات جنگلی غیر مجاز از گونه های گردو، لرگ، ممرز و توسکا شامل ۱۵۰ اصله انواع گرده کاتین به حجم حدود ۱۰ مترمکعب و همچنین حدود ۳۰ استر هیزم به دست آمده است. در ادامه بازرسی هم تعداد ۱۳۰ اصله گرده کاتین از گونه های فوق الذکر به حجم ۳ مترمکعب مخفی شده در داخل بیشه زار و حدود ۱.۵ مترمکعب چوب آلات جنگلی استتار شده به وسیله چادر کشف شد و تمامی چوب آلات ذکر شده ضبط گردید و متخلفان به مراجع قضایی معرفی شدند.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=17959

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *