×

انتخابات آبروی نظام است

  • کد نوشته: 12243
  • ۱۳۹۵-۱۲-۰۷
  • 154 بازدید
  • ۰
  • فرماندار شهرستان رودبار با بیان اینکه انتخابات آبروی نظام است، گفت: متولیان و مجریان انتخابات، با حساسیت کامل به برگزاری و اجرای انتخابات بعنوان یک امانت و حق الناس می نگرند. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم»، اسماعیل میرغضنفری، فرماندار شهرستان رودبار در نشست شورای اداری این شهرستان، با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری و […]

    انتخابات آبروی نظام است
  • فرماندار شهرستان رودبار با بیان اینکه انتخابات آبروی نظام است، گفت: متولیان و مجریان انتخابات، با حساسیت کامل به برگزاری و اجرای انتخابات بعنوان یک امانت و حق الناس می نگرند.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم»، اسماعیل میرغضنفری، فرماندار شهرستان رودبار در نشست شورای اداری این شهرستان، با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری و شوراها، اظهار کرد: بر اساس قانون از تمام ظرفیت ها و امکانات مادی، معنوی و انسانی موجود در شهرستان برای برگزاری انتخابات سالم، پرشور و حماسی استفاده می کنیم.

    وی با اشاره به فرمایش امام خمینی(ره) که میزان رأی ملت است، افزود: بر اساس قانون هیچگونه پیش داوری نسبت به آنچه مردم انتخاب می کنند نداریم و فقط زیرساخت ها و بستر لازم را برای مشارکت گسترده مردم و انتخاب آزادانه آنها فراهم می کنیم.

    میرغضنفری با بیان اینکه انتخابات آبروی نظام است، گفت: متولیان و مجریان انتخابات، با حساسیت کامل به برگزاری و اجرای انتخابات بعنوان یک امانت و حق الناس می نگرند.

    وی تصریح کرد: از آنجائیکه مکرر اعلام کردیم که هیچکس حق ندارد از امکانات عمومی و دولتی له یا علیه نامزد، جناح و گروهی استفاده نماید در صورت مشاهده قویا برخورد می شود و هیچگونه اغماضی صورت نمی گیرد.

    فرماندار رودبار با بیان اینکه در بارش سنگین برف اخیر با تمهید مقدمات انجام شده، تلاش شد مشکلی بوجود نیاید، خاطرنشان کرد: نیروهای امدادی، خدماتی و راهداری تؤام با همدلی، تلاش و تدابیر شورای هماهنگی مدیریت بحران علاوه بر انجام امور شهرستان رودبار، آزاد راه و مسیر عبوری رشت قزوین را در این شهرستان پوشش دادند.

    میرغضنفری همچنین گفت: همدلی، وفاق و تعامل مناسب فرماندار، ائمه جمعه، نماینده مجلس،رؤسای ادارات و نهادها و نیز صبوری و همراهی مردم سبب شده است شهرستان رودبار در مسیر و افق مناسب عمران و توسعه خود قرار گیرد.
    منبع:ایسنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=12243

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *